“Snabb och god mat”

Rankad som nr 5 av 63 Restauranger i Biograd na Moru
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 28 juli 2020

Beställde en plata, fick in maten på ca 10 min. Bad om medium på köttet men det var mer åt rare. Annars trevlig personal och god mat.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Matildalonnblad

Omdömet skrevs 24 juli 2020

Fantastisk mat och service. Rekommenderar starkt. Ett av de bästa restauranger i Biograd na Moru. Har besökt restaurangen i snart 10 år och kommer fortsätta.

Datum för besöket: juli 2020
Tack dijanarebot
Omdömet skrevs 16 oktober 2018 från mobil enhet

Stannade till i Biograd på vår väg från Primosten till Zadar. Hittade detta ställe via Tripadvisor. Beställde varsin stenugnsbakad pizza (Frutti di Mare och Croatia).
Gott.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack Åsa T
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Vi bodde precis intill denna restaurang. Åt där första och sista dagen. Var riktigt god mat och framförallt pizzorna var goda. Rekommenderas.

Datum för besöket: juli 2017
Tack 533mattiasw
Omdömet skrevs 31 juli 2016 från mobil enhet

En mycket bra resturang med bra service från personalen samt helt klart överkomliga priser. Prova gärna pasta med scampi, riktigt bra.

Datum för besöket: juli 2016
Tack sarrion02

Resenärer som tittade på Carpymore tittade också på

Biograd na Moru, Zadar County

Besökt Carpymore? Berätta vad du tyckte!