“Fin utsikt, lite opersonligt ok pizzor ”
Omdöme om Luis Alm

Luis Alm
Rankad som nr 23 av 85 Restauranger i Saalbach-Hinterglemm
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Fin utsikt och läge på restaurangen. Opersonlig personal. Lite snabbmatsrestaurang-känsla. Bra pizzor men fick vänta länge. Stor potential till att vara en bra restaurang men de lever inte upp till vad man förväntar sig av en trots allt modern alpstuga.

Datum för besöket: februari 2020
Tack sebastianpalmgren

Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Vi var ett gäng på 7 personer som besökte restaurangen 12 mars. Det tog minst en kvart innan personalen tog upp beställningen efter att vi satt oss vid "tableserviceborden". Efter att ha beställt mat och öl fick vi vänta ytterligare 15 min innan ölen kommer och de 5 i sällskapet som beställde pizza fick vänta ytterligare 45 min. Så servicen var under all kritik. Maten var dock god men kan inte väga upp den långa väntan. Personalen hänvisade till många kunder men serveringen var långt ifrån full när vi var där.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Gericule
Omdömet skrevs 28 februari 2018

NY alm med OK mat men för stort, för mycket fabrik...Läget är trevligt men känns konstigt bredvid gamla gemytliga Bärnalm.

Datum för besöket: februari 2018
Tack oliverwykman
Omdömet skrevs 12 mars 2017 från mobil enhet

Mycket bra läge mitt i backen, går att ta liften hela vägen ner till stan om man så önskar. Bra drinkar, schyssta efterrätter även om servicen från personalen är sådär var upplevelsen ändå överlag bra! Besöks med fördel för läget om inte annat. Generös solterass och gott om sittplatser. Priserna också ok.

Datum för besöket: mars 2017
Tack MiaFYI
Omdömet skrevs 28 juli 2016

Ny fräsch alm i bra läge ner mot Saalbach. Finns både självbetjäning och bordsservering. Stor härlig uteplats, kanske lite hög musik vid vissa bord. Åt en vällagad soppa som smakade jättebra. Kommer gärna tillbaka nästa år.

Datum för besöket: mars 2016
Tack Lena E

Resenärer som tittade på Luis Alm tittade också på

Saalbach-Hinterglemm, Salzburg

Besökt Luis Alm? Berätta vad du tyckte!