Omdömet skrevs 11 april 2015 från mobil enhet

Hotellet har ett perfekt läge, personalen är trevlig. Men efter att ha sovit här några nätter har man riktigt ont i ryggen. Rummen är rena, men nedgångna. Tyvärr har nog detta hotellet sett sina bästa dagar.

Datum för vistelsen: april 2015
Tack Clara-Bella N
Omdömet skrevs 22 juli 2014 från mobil enhet

Supertrevlig personal! Alla är genuint trevliga och omtänksamma, speciellt Pam i baren och Jessica i receptionen! Fräscha rum och lyxig känsla överlag. Läget är inte klaga på. Att parkera kostar 40 dollar per natt men det är verkligen värt det. Poolen på taket är grym utsikt från och uppvärmd. Helt klart bästa hotellet vi bott på under vår tre veckor långa roadtrip från Miami till Dallas. Bara att boka!

Datum för vistelsen: juli 2014
Tack Anders G
Omdömet skrevs 9 april 2013 från mobil enhet

Om du vill känna lite lyx och flärd till en hyfsad peng är detta ett ställe att rekomendera. Hade bokat ett " vanligt" rum men av någon god anledning blev jag istället uppgraderar till ett svit, och vilket svit! Snyggt och rent med en känsla av lyx sammanfattar sviten och hotellet i allmänhet.
Poolen på taket är också värt ett besök, varmt och skönt med bekväma solstolar och handdukar.
Läget i city är också utmärkt, fem minuter till French Quarter och allt som det har med sig, en upplevelse.
Sammantaget så är det självklart, bara att boka.

Datum för vistelsen: april 2013
Tack hedersmannen
Omdömet skrevs 14 januari 2013

Perfekt läge mitt i NO! Och säkert det lyxigaste:) Hotellet är elegant och med känsla av lyxhotell. Stor lobby med stora kristallkronor, bärare, vackra möbler etc. Hotellrummet vackert med flott badrum med marmor-handfat, vackra speglar, fina tvålar etc. Stor och fin säng med massor (!) av kuddar. Storbildstv- med många filmkanaler. Med lite tur och flax går det att hitta ett rum för endast 700-800 SEK/natt (normalpris 1500 SEK).

Datum för vistelsen: december 2012
Tack Asapasa
Omdömet skrevs 3 december 2010

Det luktar unket i korridorer. Rummen är övermöblerade. En takfläckt låter hela natten. Rummen inte reparerade på många år slitet.

Datum för vistelsen: november 2010
1  Tack lennart5102