“Galet och gott”
Omdöme om Oceana Grill

Oceana Grill
Rankad som nr 104 av 2 084 Restauranger i New Orleans
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Område: French Quarter
Omdömet skrevs 27 september 2016

Mycket trevligt ställe som är flera våningar trots att det inte ser så mycket ut. Goda drinkar och massor att välja på på menyn. Kan varmt rekommenderas. Stora portioner och bra pris. New Orleans bästa.

Tack Anders12399

Omdömet skrevs 15 april 2016

Vi åt här och blev sannerligen inte besvikna. Maten smakade ljuvligt och stället kan rekommenderas för den som vill äta lokal mat. Servicen var god och vi hade inget att anmärka på. Portionerna var väl tilltagna så mätt blir man utan tvekan.

Tack Pappinho
Omdömet skrevs 2 december 2015

En liten familjevänlig resturang precis bredvid Bourbon street. God mat till ett lagom pris. Ljudnivån var också ganska låg, vilket alltid är ett plus

Tack sodchr0
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 21 augusti 2015

Maten här är fantastisk. Snabb service och mycket trevliga människor. Massor av mat för bara 1 person så kan du vilja dela.

Tack tjdl o
Omdömet skrevs 12 augusti 2015

Mysig lunch sittande i baren. God soppa i Cajun stil och ostron Rockefeller smakade underbart. Trevlig personal

Tack OlleAxe

Resenärer som tittade på Oceana Grill tittade också på

Besökt Oceana Grill? Berätta vad du tyckte!