“Så mysigt”

Court of Two Sisters
Rankad som nr 235 av 2 081 Restauranger i New Orleans
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Buffé, Leverans, Uteservering, Bokningar
Område: French Quarter
Omdömet skrevs 30 mars 2018

På jazzbrunch här. Fin, fin buffé´ med allt. Här stod skrivit vad allt innehöll extra plus. Buffén innehöll allt grönt varma, kalla rätter stort dessertbord Så mumsigt God musik

Tack Bibbi725

Omdömet skrevs 24 augusti 2017

Det lönar sig att vara riktigt hungrig om man går hit för jazzbrunchen. Det finns många klassiska rätter att välja på och de flesta är mäktiga, som sedan bjuder. På inomhusavdelningen var servicen mycket uppmärksam. Deras Bloody Mary var dock inget toppnummer.

Tack Smike9000
Omdömet skrevs 2 juli 2016 från mobil enhet

Riktigt bra ställe för en brunch och helt ok jazz. Prisvärt, $30 för vuxna , $12.50 för barn. Som vanligt fastnade jag mest för desserterna. Kan sitta ute eller inne, vackra lokaler och omgivningar!

Tack Jonas R
Omdömet skrevs 15 juli 2015 från mobil enhet

Det ser trevligt ut. Man sitter i en grönlummig gårdsliknande miljö. Maten är helt ok men personalen är inte helt på topp. Det verkar som man är nöjd med vad man uppnått. När jag ville byta bord för att det var för varmt blev jag ifrågasatt.

Baren har goda drinkar och de är inte utspädda med vatten

Vi behöver påminna om beställning och påfyllning av vatten. Maten var bra. Kotletten var genomstekt och saftig. Min fisk var inte överkokt.

Tack Nicklas67
Omdömet skrevs 19 mars 2013

Svårt att komma in utan bordsreservation. Innergården fantastiskt mysig men lampor och fontäner. Maten var klart godkänd men kyparen hade ingen koll alls. Vin uteblev, fel dessert (sort och antal) kom in, påminnelser krävdes för att få in kaffe och notan var fel.

• Atmosfär
Tack Anders000

Resenärer som tittade på Court of Two Sisters tittade också på

Besökt Court of Two Sisters? Berätta vad du tyckte!