“?”

25,00 US$*
och över
New Orleans Voodoo Tour
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Det var hit vi skulle gå. Som en käftsmäll, bara en massa oväsen och fulla människor. I detta myller hittade vi ändå ett Gediget Jazzställe Så gatan lyftes lite

Tack Bibbi725

Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Bourbon street är New Orleans fyllefestgata med mängder av dåliga pubbar och barer samt överförfriskade människor. I festivaltider/Mardi Gras osv är det värre än värst.
Gå några kvarter österut så får du uppleva det verkliga French Quarters med mysiga restauranger och högklassiga barer.

Tack kataril
Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Första gången jag var här var i mitten av 1990-talet. Då var det häftigt och mysigt med jazz- och bluesbarer, mm. Nu senast i september 2017 kändes det som gatan tappat stilen en del. Och framförallt pågick ett stort gatuarbete på en lång sträcka. Så man kunde bara gå på de smala trottoarerna. Och på grund av skyddspresenningar kunde man inte se andra sidan av gatan. Blä!

Tack Carl-Henrik P
Omdömet skrevs 30 september 2017 från mobil enhet

Eftersom det pågår gatuarbete på en lång sträcka så tappar det en del av tjusningen. Barerna är fullt ös i och neonskyltar lyser i mörkret

Tack majlisj2014
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 12 juli 2017

På Bourbon street är det alltid fest, från förmiddag till sen natt. Okay mycket är för turisterna och priserna är därefter. Den som vill lyssna på musik får sitt lystmäte tillfredsställt. Mycket uppträdande, jonglörer, pantomim artister. Ja det finns allt.
Mycket sevärt, och en otrolig upplevelse.

Tack hagis2014

Resenärer som tittade på Bourbon Street tittade också på

Besökt Bourbon Street? Berätta vad du tyckte!