“Mycket bra boende”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

FarAway40 ...
1 omdöme
“Mycket bra boende”
Omdömet skrevs 2 december 2018 för en vistelse i november 2018

Vi fick ett mycket gott bemötande av det hjälpsamma värdparet som bland annat utan kostnad skjutsade oss till stan när vi så önskade. Poolen var fin och välskött så som annonsen utlovade. och lägenheterna var fina och välutrustade.
Vi kan varmt rekommendera detta boende som vi nyttjade i 12 dagar.

Datum för vistelsen: november 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
dec 3 2018
I don't know Swede but we enjoyed having you stay with us! Thank you!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera