“Härlig marknad”

Boka i förväg
Mer information
28,99 US$*
och över
French Quarter History Tour with Cafe Du Monde in ...
Rankad som nr 5 av 389 saker att göra i New Orleans
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Trivs bra på marknad. Denna av det roligare slaget här fanns det mesta, prylar, mat, kakor,det mesta inomdöörrs

Tack Bibbi725

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Promenadvänligt, vackra hus, restauranger och pubar överallt. Man hör musik överallt. Allmänt trevlig stämning

Tack Schrink S
Omdömet skrevs 7 september 2017

Om du planerar en resa till New Orleans så är French Quarter ett måste med alla vackra byggnader och dess historia.
Utsökta restauranger med god mat från amerikanska södern.
Gå gärna en spörunda på kvällen och hör om deras mörka historier och hus som är hemsökta.
För att inte tala om Mississippi floden som rinner genom staden.
Bourbon street är väldigt stökig och skränig så sök er till de andra gatorna.

Tack ca3721
Omdömet skrevs 2 september 2017

Gamla fina kvarter med underbara hus i olika form och färg. Glöm inte att ta med kameran! Bourbon street är lite stökig på kvällarna men stämningen är härlig!

Tack barbro888
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 12 juli 2017

Vi var där tre gånger under vår vistelse i NOLA. Mycket trevligt, och trevliga människor. Visst, det är ju "turistfälla". Men so what. Vi åt och drack gott, samt lyssnade på mycket bra musik.

Tack hagis2014

Resenärer som tittade på French Quarter tittade också på

Besökt French Quarter? Berätta vad du tyckte!