Omdömet skrevs 3 april 2018

Allt var perfekt på detta hotell. Maten fantastiskt god och varierande, servicen/all personal var fantastiskt bra, sängarna supersköna, poolerna rena och städade. Kort och gott, på en skala 1-5 får detta hotell i sin helhet 5+.
Vi, min man och jag, kommer att planera för att komma tillbaka om 2 år.

Tips för att välja rum: På våningarna högre upp har du en bättre utsikt.
Tack Monica H
Omdömet skrevs 21 mars 2018

Bra hotell med bra service.Personalen var mycket trevlig och hjälpsam.Maten va jätte god och många rätter att välja. Städning va 7 dagar i veckan.Tre stora pooler och nära havet. Enda negativa är Försäljare och tuktuk förare som var utanför hotellet.

Tack nasimang
Omdömet skrevs 16 mars 2018

Bra hotell med bra service, och mycket bra mat på buffén. Närhet till havet och bra pooler om det blåste för mycket. Mindre bra var tillgången till alacarte restaurangerna som många dagar var stängda, Personalen var mycket trevlig också mån om att man skulle trivas.

Tips för att välja rum: Boka havsutsikt,
Tack Dansan155
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Trevligt hotell med bra pooler och god mat. Det finns många rätter att välja mellan. Boka gärna på La Forchetta och på Steakhouse.
Städpersonalen var riktigt bra och trevliga. Frågade varje gång vi träffades om allt var bra och om det var något mer vi önskade.
Speciellt Nadun och Lasanthi fick vi bra kontakt med.
SS

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Sodeson
Omdömet skrevs 25 februari 2018

Detta nya all inclusive-hotell kan verkligen rekommenderas för en bekymmersfri semester. Här finns allt man kan önska. Flera stora fina pooler med utsikt över havet. Vi bodde i ett rum med havsutsikt. Det lönar sig att betala lite mer för att få ett rum med havsutsikt. Trots att hotellet ät stort med ca 500 rum och var sgs fullbokat då vi var där fanns det gott om plats för alla. Ingen trängsel vid frukost eller middag då restaurangen var mycket stor och det fanns flera alternativ att välja på. Underbara stränder för långa promenader. Vi simmade i havet många gånger per dag under våra långa promenader. Vågorna hade vi dock stor respekt för och aktade oss för att simma långt ut. Trots att hotellet var stort var det få människor på stranden. De flesta tillbringade dagarna på solstolar vid poolerna. Maten var god och omväxlande. Underhållning varje kväll. Högklassig orkester under vår vecka.

Bodde här: februari 2018
1  Tack BackPacker507179