• Frukost ingår
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 94 US$/natt.

Rabattmeddelande! 37 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 37 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 99 US$/natt.

Rabattmeddelande! 46 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 46 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 93 US$/natt.

• Fri parkering
  • Fri parkering
  • Frukost ingår
Fukui Hotel(Obihiro)
  • Spa
Trip.com
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 84 US$/natt.

APA Hotel Obihiro Ekimae(Obihiro)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 73 US$/natt.

Agoda.com
Omdömet skrevs 2 augusti 2012