Adiwana Dara Ayu Villas(Payangan)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Fri parkering
Bayad Ubud Bali Villa(Payangan)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Fri parkering
Ayung Resort Ubud(Payangan)(Mycket prisvärt!)
Priceline
Bersila(Payangan)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Bliss Moodra Homestay(Payangan)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
Alila Ubud(Payangan)
TripAdvisor
Omdömet skrevs 14 mars 2017 från mobil enhet

Ett otroligt fint hotell mitt djungeln, där man nattetid bara hör ljud från naturen.
Ligger i en brant bergssida vilket ger en vidunderlig utsikt och avskildhet mellan rummen.
Rummen är friliggande små hus med stort sovrum, gigantiskt badrum med både badkar och regndusch, och en balkong ut mot ravinen.
Då det ligger utspritt på en sluttning är det mycket trappor upp och ner till alla rummen, poolen, restaurangen och Spa-avdelningen.
Vi välkomnades i receptionen, som ligger uppe på bergets topp, med en hälsofrämjande drink och skönt avslappnande fotmassage. Alla som jobbar på Nandini gör allt för att göra din vistelse så skön, avslappnande och behaglig som det bara går.

Bodde här: mars 2017, reste med vänner
Tack Klas E
NandiniSales, Manager på Nandini Bali Jungle Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2017

Dear Klas E

Thank you for staying with us at Nandini Jungle Resort & Spa Bali for your recent holiday and sharing your experience with us on Trip Advisor.

On behalf of Nandini Team, we would like to thank you for your encouraging comment on the incredibly nice hotel, comfortable stay, fantastic view, and overall service. Our pleasure to create a memorable experience for you and we will be honored to share your feedback with everyone.

We do hope to welcoming you again in the nearest future, and please use our secret code called “JUNGLE” to get the special deal up to 25% in our own website.

Once again, thank you for sharing your point of view with our readers and we look forward to welcoming you back again to Nandini Jungle Resort & Spa Bali.

With Kind Regards

Nandini Jungle Resort Management

Omdömet skrevs 19 februari 2015

Riktigt bra hotel, servicen var helt underbar, maten va perfekt, Rummen var fina och mysiga, utsikten från rummet gör hela din dag när du går upp på morgonen, naturen var riktigt fint runt omkring hotellet, trivdes riktigt bra på nandini resort!

• Bodde här: december 2014
Tack Midefur
Omdömet skrevs 2 september 2014

Trevlig personal. Hjälpsamma med att boka och hjälpa till med utflykter. God frukost. Lugnt och skönt. Lagom med 2-3 nätter. Nära natur och befolkningen. Ligger en bra bit utanför Ubud men hotellet erbjuder gratis buss in och tillbaka till hotellet.

• Bodde här: augusti 2014
Tack Carinalovisa
Omdömet skrevs 1 juli 2014

Jag, min mamma och min kollega vistades 5 nätter i mitten av juni på Nandini.
En underbar och totalt avstressande plats i djungeln. God mat, underbar massage och en personal som är helt fantastisk och serviceminded.
Något att klaga på? Ja, tiden bara försvann alldeles för fort.

• Bodde här: juni 2014, reste med vänner
Tack Christer L
Omdömet skrevs 28 januari 2014 från mobil enhet

Vi kom hit med stora förhoppningar men blev tyvär besvikna på en hel del saker. Omgivningarna är dock fantastiska och spännande. Den lilla floden nere i dalen var mycket vacker. Rummet vi bodde i luktade starkt av doftspray och toaletten var ofräsh, gammal och luktade kiss. Poolområdet är fint och välskött. Vi var i princip ensamma på anläggningen (i januari) vilket gav en känsla av ödslighet. Restaurangen var mycket dyr för den medelmåttiga mat som serverades. Hade priset inte varit så högt hade betyget blivit annorlunda.

Bodde här: januari 2014, reste med familjen
2  Tack johanna B
NandiniSales, Director of Sales på Nandini Bali Jungle Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2014

Dear Johana B,

Thank you for your staying with us recently, we happy to hear since overall you have satisfied staying with us, thank you for your input regarding restaurant pricing it very good for us and we will submit above information to our management for more review

We do hope we have meeting and serve you again
Thank you