“excellent”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
20 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömet skrevs 10 augusti 2016 för en vistelse i augusti 2016

Datum för vistelsen: augusti 2016
Sängar och madrasser Rent badrum
Andra lokaler och bekvämligheter Service
Resegrupp: En famille avec adolescent(s)
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 10 2016
It was a real pleasure to have Flexhet and her family come over and stay with us. They were always very communicative and friendly. clean and good to talk to. We exchanged many conversations and really felt like family. Would recommend Flechet highly as great Guests. Wish you happy journey
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera