“Klassisk restaurang med magisk utsikt över Manhattan”
Omdöme om The River Cafe

The River Cafe
Boka med OpenTable
The River Cafe har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 13 av 6 665 Restauranger i Brooklyn
Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Romantiska möten
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 8 november 2017

Elegant restaurang och bar med bra mat och drinkar och en fantastik utsikt över Manhattan. Ta gärna en promenad över Brooklyn bridge och avsluta med en god måltid eller bara en drink.

Datum för besöket: februari 2017
Tack Hpodh

Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

Förvisso dyr restaurang. Men läget är fantastiskt med Manhattan Skyline på kvällen. Servicen är också mycket god, liksom maten.

Datum för besöket: september 2017
Tack John P
Omdömet skrevs 20 augusti 2017

Vi gillade verkligen The River Café. Redan vid ingången kände vi att vi skulle trivas. Entrén ligger i en mycket grön och trevlig liten park med slingor av ljus i träden. Vi välkomnades i tre omgångar - vid entren, vid dörrarna in till restaurangen vid vattent (fanns en avdelning till) och av hovmästaren som visade oss till bordet. All personal var oerhört uppmärksam och tillmötesgående. Servicen var som helhet utöver det vanliga. Min fru fick t ex en extra liten pall där hon kunde lägga sin handväska. Har ni varit med om det förut? Vi beställde en 6 rätters avsmakningsmeny där alla rätterna var otroligt goda och också lite annorlunda. Vill ni äta en riktigt god middag i romantisk miljö och sitta vid ett bord vid strandkanten invid Brooklyn Bridge med utsikt över södra Manhattan, så är The River Café en restaurang vi vill rekommendera.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Leif H A
Omdömet skrevs 27 april 2017

Detta var en av de bästa resturanger jag har besökt!
Servicen får 5 av 5, Maten får 5 av 5 och miljön får 6 av 5!

Datum för besöket: april 2017
Tack 737stefanr
Omdömet skrevs 25 november 2016

En fantastisk upplevelse ända från parkeringen till utsikten från middagsbordet. The Manhattan Skyline är nog oslagbar. Maten var genomgående av högsta klass. Servicen likaså. Alla väldigt trevliga och kunniga.

Datum för besöket: november 2016
Tack Tommy J

Resenärer som tittade på The River Cafe tittade också på

Besökt The River Cafe? Berätta vad du tyckte!