“Bästa snabbmaten!”

Luke's Lobster- Brooklyn Bridge Park
Rankad som nr 46 av 5 839 Restauranger i Brooklyn
Omdömet skrevs 9 december 2017

När vi gått över Brooklyn-bron letade vi efter ett enkelt ställe att äta lunch och hittade detta ställe som var en mycket positiv överraskning. Ett lätt rostat bröd med en riklig smakrik skaldjursfyllning. En delikatess!

Tack evaradberg

Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Andra dagen i NYC och bästa maten hittills. Kan det bli bättre? Hummer i ett gott briochebrödoch en kall öl.
Missa inte för guds skull att äta Lobster roll när du är i New York.

Tack Christer_KitchenChef
Omdömet skrevs 8 juni 2017

Lobster roll stog på måste-listan och Luke's skulle ju vara bra. Antingen är Luke's inte bra eller så är lobster roll överskattat. Rollsen smakar helt okej men är trista med bara någon örtkrydda på. Vi beställde även in en extra hummerstjärt som var helt smaklös och bortkastade pengar.

Tack Lufsludde
Omdömet skrevs 25 juli 2016 från mobil enhet

Fantastiskt goda lobster-shrimp-crab rolls! En enkel lucka i väggen, väl värd att handla i! Så gott! Och för barnen fanns en hot dog kiosk på baksidan av huset med supergod korv!

Tack KatarinaW188
Omdömet skrevs 30 maj 2016 från mobil enhet

Det här var det bästa jag ätit nånsin!!
Hade inte stora förhoppningar när jag öppnade den lilla lådan. Men vilken smak. Vi blev helt sålda allihopa på detta. Ät här!!

Tack Cneh88

Resenärer som tittade på Luke's Lobster- Brooklyn Bridge Park tittade också på

Besökt Luke's Lobster- Brooklyn Bridge Park? Berätta vad du tyckte!