Omdömet skrevs 20 maj 2017 från mobil enhet

Vi tillbringade 3 nätter här på vår bröllopsresa, och det var magiskt . att vakna med Manhattan skyline är obeskrivligt vackert, perfekt service
Bästa takbaren och personalen fick oss att känna oss som hemma direkt, och champagne på rummet när vi checkade in ❤️

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Margareta Y
Omdömet skrevs 3 maj 2017 från mobil enhet

Åkte dit en söndagseftermiddag och hängde på deras extremt fina takterrass med hela Manhattans Skyline som utsikt. En massa trevliga människor mötte vi också. Kan verkligen rekommenderas. Att dricka en Manhattan på Brooklyn kunde man ju inte motstå.

Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack JonasKl
Omdömet skrevs 23 april 2017 från mobil enhet

Jag firade min födelsedag på Wythe Hotel i deras Manhattan View King Room. Vi checkade in några timmar innan incheckning och fick rummet direkt. Rummet var stort och luftigt, sängen var stor och superskön. Utsikten var grym!!! Trots att vi bodde under baren Ides så hördes ingenting. Vi några drinkar från baren - det är ett populärt ställe, förstår varför, därför tar beställningarna lite tid. Men wow! Utsikten! Oslagbar. På kvällen åt vi på deras restaurang Reynards. Urgullig servitör som skötte services perfekt. Maten var ok. Fick en tårtbit med ljus i, vilket är fint. Personalen på var supertrevlig. Har bara gott att säga om Wythe. Kommer definitivt komma tillbaka igen.

Bodde här: mars 2017
Tack Maaritsdotter
Omdömet skrevs 17 mars 2017 från mobil enhet

Jag bodde på Wythe Hotel i 6 dagar då jag var i NYC på jobbet. Hotellet är exceptionellt snyggt interiört med sin industriella stil som passar byggnaden. Personalen är fantastiskt tillmötesgående och proffesionella. På rummet saknade jag dock någonstans att ha min resväska - jag vill helst inte ha den på golvet. En annan anmärkning var hissen som på kvällstid var ockuperad av barbesökare som skulle upp till takterrassen. Takterassen var helt underbar med skyline över Manhattan så jag förstår dess populäritet. Hit kommer du om du vill insupa hipsterkulturen. Atmosfären är väldigt lugn och avslappnad. Jag saknade dock pulsen och energin av NYC.

Bodde här: november 2016, reste i arbetet
Tack Kerstinrosalia
Omdömet skrevs 7 november 2016 från mobil enhet

Var här med några vänner och drack några drinkar på takbaren. Väldigt fin utsikt över New Yorks skyline! Drinkarna är dyra, men stället är fint, och som sagt, med den utsikten kan det vara värt nån dollar extra. Åk hit på kvällen, njut av utsikten och en god drink.

Bodde här: april 2016, reste med vänner
Tack Johanna E