Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 141)
Filtrera omdömen
1 141 resultat
Medlemsbetyg
349
551
171
49
21
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
349
551
171
49
21
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 141 omdömen
Omdömet skrevs 10 september 2014

Vi bodde här en natt. Hotellet ligger centralt och nära till många sevärdheter. Vårt rum var stort och bra och vi hade fin utsikt över staden. Incheckning gick snabbt och bra. Parkering sker i samma hus där man får lämna ifrån sig sin nyckel. Frukost ingår i priset. Frukostmatsalen var rörig och maten tog slut hela tiden, vilket gjorde att man fick vänta tills man hade fyllt på nytt.

  • Bodde här: juni 2014, reste som ett par
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Tack hakan61d
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HIEXmidtown, Guest Relations Manager på Holiday Inn Express Philadelphia-Midtown, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2014
Google-översättning

Thank you for sharing your experience with us and we appreciate that you both enjoyed parts of your stay and were disappointed in parts of your stay. Thank you for letting us know where we need to work on improving our services.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 21 augusti 2011

Vi är vanliga resenärer och har använt Holiday Inn Express-kedjan ofta tidigare.
Hur som helst, om det här hade varit det första Holiday Inn Express vi hade bott på hade det sannerligen blivit det sista.
Till att börja med - incheckningen - vresig allvarlig personal - fullkomligt osympatisk.
Allmänna intrycket - sjabbigt, fläckiga mattor, behöver snyggas upp.
Rum - OK - anspråkslöst - TV-systemet gick sönder två gånger (kan ha varit fler) på 3 dagar.
Parkering - hävdar att det är självparkering (21 $ per natt) men det är så kaotiskt att det i själva verket är parkering med service.
Man har inget annat val än att lämna bilen till vakterna.
Fick tillbaka bilen följande morgon med en hängande backspegel och en stor buckla i förardörren.
Inte ett ord till ursäkt.
Klagade i receptionen och fick veta (av "Dave" enligt namnbrickan) att det inte fanns någon hotelldirektör, biträdande chef eller ens en tjänstgörande chef som kunde ta itu med våra klagomål.
Vi fick betala fullpris, 21 $ per natt, för privilegiet att få vår bil misshandlad.
Ärligt talat är detta det sämsta hotell vi någonsin har bott på.
Receptionspersonalen är en fullkomlig skam och Holiday Inn borde släppa det om de vill skydda sitt varumärke

2  Tack ChrisCanary
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 10 juli 2011

Receptionschefen visade inga leenden, välkomnade mig som en priority club-medlem eller till och med som en stamgäst vid incheckningen.
Hennes största intresse var att få min underskrift på stämpeln som angav att parkering kostade 21 $ extra per natt.
Rummet var 80 grader när vi öppnade dörren och tog flera timmar att svalna till en angenäm nivå med den lilla och väldigt högljudda luftkonditioneringsenheten.
Mattan runt luftkonditioneringsenhet var blött.
Handdukarna var nötta och duschdraperiet var trasigt.
Duschen stannade av... inget vattenflöde .... var av i 10 till 40 sekunder och kom sedan igång igen.
Ansiktsservetterna tog slut när jag använt 3 stycken.
Minimalt med eluttag i rummet.
Trots att vi var på 20:e våningen var lastbilsmotorerna, backsignalerna, motorcyklar, etc. lika högljudda som om de varit utanför vår dörr.

Tack lrf111
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.in. Visa original
CEGHotelsResponse, Manager på Holiday Inn Express Philadelphia-Midtown, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2011
Google-översättning

First of all we would like to apologize for your recent visit to our hotel. Our goal is to provide a safe, clean, and comfortable hotel. We will take your comments and pass them on to our staff to ensure that your next visit will be what we strive for.

Please consider us again on your next visit to Philadelphia.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

  • Bodde här: september 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HIEXmidtown, Manager på Holiday Inn Express Philadelphia-Midtown, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

  • Bodde här: september 2018, reste med familjen
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
HIEXmidtown, Manager på Holiday Inn Express Philadelphia-Midtown, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen