Vi är vanliga resenärer och har använt Holiday Inn Express-kedjan ofta tidigare.
Hur som helst, om det här hade varit det första Holiday Inn Express vi hade bott på hade det sannerligen blivit det sista.
Till att börja med - incheckningen - vresig allvarlig personal - fullkomligt osympatisk.
Allmänna intrycket - sjabbigt, fläckiga mattor, behöver snyggas upp.
Rum - OK - anspråkslöst - TV-systemet gick sönder två gånger (kan ha varit fler) på 3 dagar.
Parkering - hävdar att det är självparkering (21 $ per natt) men det är så kaotiskt att det i själva verket är parkering med service.
Man har inget annat val än att lämna bilen till vakterna.
Fick tillbaka bilen följande morgon med en hängande backspegel och en stor buckla i förardörren.
Inte ett ord till ursäkt.
Klagade i receptionen och fick veta (av "Dave" enligt namnbrickan) att det inte fanns någon hotelldirektör, biträdande chef eller ens en tjänstgörande chef som kunde ta itu med våra klagomål.
Vi fick betala fullpris, 21 $ per natt, för privilegiet att få vår bil misshandlad.
Ärligt talat är detta det sämsta hotell vi någonsin har bott på.
Receptionspersonalen är en fullkomlig skam och Holiday Inn borde släppa det om de vill skydda sitt varumärke