“Bushkill house”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
9 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Utmärkt - baserat på 9 omdömen

Omdömen från våra medlemmar

Omdömet skrevs 20 juni 2017 för en vistelse i juni 2017

Datum för vistelsen: juni 2017
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jun 22 2017
Thanks Alex, glad you had a great time. Please feel free to come back in he future. Hosting you and the guests was remarkable.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera
Pålitligt enligt resenärer
Skapa ett kostnadsfritt objekt
© 2021 TripAdvisor LLC Med ensamrätt.

Det här är den version av vår webbplats som är riktad till personer som talar Svenska i Sverige. Om du är bosatt i ett annat land eller en annan region väljer du den lämpliga versionen av Tripadvisor för ditt land eller din region i rullgardinsmenyn.