Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Vi bokade en junior suite och fick den på våning 20. Magisk utsikt över hela staden. Relativt billigt sätt till utsikten. Negativt att wi-fi är väldigt dyrt. Personalen är hjälpsam. Hotellet ligger 15 minuter ifrån centrala park och 10 minuter från tunnelbanestation.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack 813jonase
JP D, General Manager på The Bentley Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 september 2017

Tack för din recension och jag är glad att du hade en underbar vistelse. Vi är så lyckliga att ha ett enastående lag här som är väldigt hjälpsamma och verkligen njuter av vad de gör. Var vänlig kontakta mig direkt för ditt nästa besök. Jag kommer att säkerställa en annan 5-STAR-upplevelse vid din återkomst och kommer även att inkludera wi-fi för dig.

JP - gm@bentleyhotelnyc.com

Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Helt Ok hotell i NY, förhållandevis bra pris. Fanns även familjerum med plats för 4pers Ok gångavstånd till tunnelbanan. Gratis wifi i lobbyn men ganska dyrt att köpa till för rummet. Lite lugnare område bra för upper east och central park lite längre promenad för tex times square men funkar om man gillar att promenera.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack UlrikaER
JP D, General Manager på The Bentley Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2017

Tack för din recension och jag är glad att du hade en underbar vistelse totalt. Vi är så lyckligt lottade att ha en enastående team här som är mycket hjälpsamma och verkligen tycker om vad de gör. Jag kommer att se till att dela denna översyn med dem och resten av vårt team.

Vänligen nå ut till mig direkt för ditt nästa besök. Jag kommer att se en 5-stjärniga upplevelse när du kommer tillbaka.

JP - gm@bentleyhotelnyc.com

Omdömet skrevs 11 april 2017

Ett helt okej hotell i New York. Stort plus till de extremt sköna sängarna och möjligheten att kunna boka ett rum där 4 personer kunde bo i samma rum tillsammans. Sjukt bra pris för kvalitén och läget. Perfekt för en weekend resa med familj där syftet med resan är att familjen verkligen skall umgås. Mycket vacker utsikt mot floden om man bor högt upp!! Gratis wifi i lobbyn! Bilderna på deras hemsida är lite missvisande mot hur det ser ut i verkligheten.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack mikaelak315
BentleyNYC, General Manager på The Bentley Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2017

Halla mikaelak315,

Tack för din recension. Vi är glada att se att du njöt av din vistelse med oss totalt sett Men vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter.

Vi hoppas kunna välkomna dig en dag tillbaka!

Vänliga hälsningar,
Bentley Guest Services Team

Omdömet skrevs 16 mars 2016

Mycket bra bemötande från personalen. Väldigt trevliga och vi fick ett rum med fantastisk utsikt över bron och kanalen. Rummer är lite konstig planlösning men ändå klart godkänd storlek. Ganska fräscht även om badrummet kanske kändes lite slitet. Luftkonditioneringen låter mycket men det gör den nog överallt i New York. Det enda negativa är att Wifi kostar pengar. Men om man väl betalar så får man ett snabbt internet för att vara NY. Hotellets läge är bra om man vill shoppa på Upper east eller gå i Central park. Alldeles för långt bort om man vill gå runt i Soho och Brooklyn.

Rumstips: utsikt mot bron
Datum för vistelsen: mars 2016
Tack nikitaeng
MikeWilliamsGM, General Manager på The Bentley Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 mars 2016

Hi Nikita E - Thank you for sharing your feedback with us! I am glad to hear you enjoyed the lovely view from your room! The bridge views are one of a kind!

We hope to have the opportunity to welcome you back soon.

Take care!

Mike Williams
General Manager
mwilliams@bentleyhotelnyc.com

Omdömet skrevs 13 maj 2015

Bra hotell.Trevligt läge med många bra restauranger/butiker i närområdet.extra plus till Ritz Diner och Lunetta Pizza.
Minus,högljudd aircondition(gammal anläggning) ej fri wifi(kostar extra)
Ganska långt till Metro,(behöver ej vara negativt,kan vara bra med en promenad)

Datum för vistelsen: maj 2015
1  Tack teuvojuhanit
JP D, Director of Rooms på The Bentley Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2015

Hello teuvojuhanit ,

Tack för din recension . Vi försöker verkligen vårt bästa för att våra gäster tycker om den service vi ger och det verkar som om vi åstadkommit det med din senaste vistelse . Vi ser fram emot att träffa er snart igen ! Nå ut till mig direkt när du bokar den reservationen .

Thank you,

JP Destreza