“Gott, vänligt och centralt”
Omdöme om Junior's

Junior's
Rankad som nr 45 av 487 Efterrätter i New York
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Område: Midtown
Omdömet skrevs 12 juli 2017

Mycket god mat och vänlig personal. Jag fick bra hjälp med rullstolen. Enda nackdelen var väldigt hög ljudvolym.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Cecilia E

Omdömet skrevs 11 december 2016 från mobil enhet

En bra resturang med trevlig personal och grym mat. Cheesecake var bland det bättre jag har ätit. Det som drar ner betyget är ljud nivån på stället. Annars hade det varit full pott.

Datum för besöket: december 2016
Tack 829niclasj
Omdömet skrevs 9 oktober 2016 från mobil enhet

Vilken kanon mat och riktiga portioner. Dela gärna om man inte är vrålhungrig Jätte mycket folk hela tiden men dom har ett bra kösystem och det är snabb personal. Och glöm inte USAs godaste cheesecake

Datum för besöket: oktober 2016
Tack 124lassee
Omdömet skrevs 21 maj 2016

Alla som åker till New York och är ute efter en cheesecake har nog blivit rekommendera att gå till det här stället.. Jag är inget undantag =) Men det är jag väldigt nöjd över!! Jag tog varianten med blåbär och den var så god!! Den kändes mer maffig än den som serveras på Eilieens... Vet ärligt talat inte vilken jag gillar mest... Så jag skulle nog gå till båda ställena hehehe

Datum för besöket: november 2015
Tack GranReserva78
Omdömet skrevs 1 november 2015

Vi åt vår frukost här varje dag när vi var i New York första gången, så vi besökte Junior´s även denna gång. De är kända för sina cheesecakes. Vi tog in en äppelkaka och en chokladmoussetårta. Det var den största bit tårta jag någonsin sett, den räckte till oss alla fyra. Smakade fantastiskt, men alldeles för stor bit. Äppelkakan var någorlunda normal i storleken. Men vi gillar verkligen stället. Bra service och trevlig personal, härlig lokal.

Datum för besöket: oktober 2015
Tack HeleneE3

Besökt Junior's? Berätta vad du tyckte!