Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“NYC bästa!” 5 av 5 bubblor
Omdöme om Trump International Hotel and Tower New York

Bästa priser för
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Trump International Hotel and Tower New York
Rankad som nummer 56 av 463 hotell i New York
Nivå Skribent
4 omdömen
“NYC bästa!”
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs april 20 2016

Vi checkade in på hotellet på dagen vi gifte oss i NYC. Vi hade en Exclusive city/park view suite (hörnrum) där vi kunde ha våra 10 gäster både innan och efter vigseln. Visst, smakar det så kostar det men är det någon gång man ska unna sig så är det på sin bröllopsdag och finaste/lyxligare view över staden/parken får inte att ha! Jättebra service då vi ringde in mer glas och dryck.
Rekommenderas varmt!

• Bodde där i Augusti 2015, reste med vänner
      Sovkvalitet
      Rum
      Service
Till hjälp?
Tack Joakim L
TIHT-NY, General Manager på Trump International Hotel and Tower New York, svarade på det här omdömet, april 21 2016
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and that we helped to make your wedding day a very special occasion. We hope to welcome you back in the near future.

1 129 omdömen från resenärer

32 omdömen
7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 hjälpsamhetsröster
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs februari 21 2015

Mycket serviceminded och trevlig personal, inga undantag. Lobbyn kändes liten när vi kom in första gången. Inte för att det spelade någon roll, men vi tyckte det var lite konstigt med hänsyn till det stora hotellet. Sedan visade det sig att halva huset var lägenheter med egen lobby, så större hotelllobby behövdes inte. Våra två rum blev uppgraderade från enrums Junior Suite till tvårums Park Suite, utan att vi ens frågade om det. Otroligt vänligt. En kväll frågade vi om de kunde beställa en taxi åt oss, de frågade var vi skulle och bad oss då vänta ett par minuter. Därefter fick vi åka gratis i hotellets egen limousine till restaurangen. Vi kände oss VIP-behandlade hela vistelsen. Rummen var fräscha och fina, hade allt man behövde (och lite till). Hotellet ligger fantastiskt vid Columbus Circle med Central Park åt ena hållet och Broadway åt det andra. Subway finns en minut från hotellet. Det enda vi ångrar är att vi inte provade hotellet trestjärniga restaurang, Jean Georges. Men det får bli nästa gång.

Bodde där i Maj 2014, reste med familjen
Till hjälp?
Tack Staffan B
TIHT-NY, General Manager på Trump International Hotel and Tower New York, svarade på det här omdömet, februari 23 2015
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa New Yorkhotell
The Peninsula New York
Nr 23 av 463 i New York
4.5 av 5 bubblor 985 omdömen
Visa priser

Besökt Trump International Hotel and Tower New York? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Trump International Hotel and Tower New York

Verksamhet: Trump International Hotel and Tower New York
Adress: 1 Central Park West, New York, NY 10023-7703
Telefonnummer:
Region: USA > New York > New York > Upper West Side , Manhattan
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfritt höghastighetsinternet (WiFi) Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Pentry Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Prisklass (per natt): 4 241 kr - 9 026 kr
Hotellklass:5-stjärnigt — Trump International Hotel and Tower New York 5*
Antal rum: 176
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Expedia, Priceline, Booking.com och Agoda så att du tryggt kan boka med Trump International Hotel and Tower New York. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Hotel Trump International

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?