Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (4 381)
Filtrera omdömen
4 381 resultat
Medlemsbetyg
1 761
1 680
582
207
151
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 761
1 680
582
207
151
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 4 381 omdömen
Omdömet skrevs 20 februari 2015

Bra hotell med ok läge. Personalen var trevlig. Rummen var stora och rena med bra badrum. Ett tips är att gå ut och äta en fantastisk frukost på någon närbelägen Diner i ställer för hotellets ganska dyra frukost. Från rummet kunde vi få en glimt av Empire State Building. Konferensavdelningen var ganska bra, men ventilationsanläggningen bullrade alldeles för högt (som överallt i USA). De ville ha 17.000 kr för att hyra ut en vanlig projektor! Skulle vi ta med en egen kunde vi få den inkopplad för "bara" 5.000 kr. Men det slutade med att vi fick det gratis. Ganska bra läge, ca 10 min promenad från 5:e avenyn. Helt nära Grand central station med FN-skrapan bakom knuten.

Bodde här: december 2014, reste i arbetet
Tack Staffan B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 24 november 2014

Det tog en halvtimme att checka in. Varför?
Systemet behöver moderniseras. Hotellet har renoverats för miljoner. För modernt. Inget fungerar. TV:n fungerade inte. Telefonen fungerade inte. Kablar syntes i minibaren. Datorn stod på en byrå. Vattnet i handfatet rann inte undan. Duschen var ljummen. Hittade en glasbit på golvet. Handdukarna var smutsiga. Nyckelkortet till ett av våra rum fungerade inte. De fick lov att borra hål för att öppna dörren.
Mjölk och kakor som utlovats åt barnen levererades inte, förrän jag klagade.
De ville inte låta oss hämta bilen i garaget förrän vi betalat en avgift på 60 dollar.
Hissarna borde programmeras för grupper av våningsplan. Som exempel 1-20 och 21-41.
Det finns gott om bra hotell i New York. Skippa det här.

1  Tack Pittsburgh_PaJohn
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.com. Visa original
Bhumika B, Executive Assistant på The Westin New York Grand Central, svarade på det här omdömetSvarade 26 november 2014
Google-översättning

Hello Pittsburgh_PaJohn,

Thank you for taking the time to review our hotel. Please accept my sincerest apologies for the issues you experienced during your stay at our hotel.

I would be happy to investigate further into the lost and found items. Please feel free to reach out to me at bhumika.bharucha@westin.com. I look forward to hearing from you.

Sincerely,
Bhumika Bharucha
Executive Assistant to the General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: oktober 2018
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: september 2018, reste med vänner
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Bhumika B, Executive Assistant på The Westin New York Grand Central, svarade på det här omdömetSvarade 4 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

  • Bodde här: oktober 2018, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen