Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 340 US$/natt.

Hotel Edison Times Square(New York)
Kostnadsfri avbokning till den 04/08
  • Träningsanläggning
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 181 US$/natt.

NYLO New York City(New York)(Mycket prisvärt!)
  • Bar/lounge
Park Central Hotel New York(New York)(Mycket prisvärt!)
  • Träningsanläggning
Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 232 US$/natt.

Pod 51 Hotel(New York)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 04/08
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 200 US$/natt.

Blue Moon Hotel(New York)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 30/07
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 40 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 40 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 209 US$/natt.

The Kimberly Hotel(New York)(Mycket prisvärt!)
  • Rumservice
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
1924 av 5 148 omdömen
Omdömet skrevs 18 juni 2013

Mycket trevligt hotell med för oss ett perfekt läge på Lexington-37e.
Skapligt stora rena rum, relativt väl isolerade, man hörde trafiken från 7e våningen men den var inte störande.
Jag gillade reclainerfåtöljen!!!
Roofbar var tyvärr avstängd, restaurangen besöktes några gånger för en drink och en gång för middag, helt ok!

• Bodde här: juni 2013, reste som ett par
1  Tack ChristerOchMarie
Omdömet skrevs 4 maj 2013

Väldigt bra hotell väldigt rent och städat. Trevlig personal. Nära till alla shoppingstråk,Empire State Building, Bryants park och Fifth Avenue. Området var relativt lugnt och det kändes tryggt samtidigt. Ett hotell som vi gärna åker tillbaka till. Kan verkligen rekommendera detta hotell!

• Bodde här: april 2013, reste med vänner
3  Tack Ekwall10
Omdömet skrevs 27 juni 2012

Jättebra och trevligt hotell med supersköna sängar, stora rum och stort badrum. Vi bodde i ett dubbelrum deluxe. Väldigt rent och snyggt. Gångavstånd till Grand Central, Chrysler Building, Empire State Building , Public Library, Bryants park och Fifth Avenue. Trevlig bar på taket och restaurangen i bottenplan har jättegoda hamburgare. Gratis Wi-Fi i lobbyn. Kan verkligen rekommendera hotellet!

• Bodde här: juni 2012, reste som ett par
2  Tack Susanne A
Omdömet skrevs 16 juni 2012

Mycket trevlig personal, gratis wi-fi i lobbyn, rent och sist men inte minst PERFEKT LÄGE! skulle absolut rekommendera detta hotell!

• Bodde här: juni 2012, reste med vänner
1  Tack Parisa A
Omdömet skrevs 2 juni 2012 från mobil enhet

Fräscht och modernt med bra rooftop bar och trevlig personal!

• Bodde här: april 2012
1  Tack Filip W