Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 10 september 2017 från mobil enhet

Var i NY våren 2014 och bodde då på detta hotell. Tycker det är ett väldigt bra hotell! Rummen är rena och rymliga. (I alla fall de rummen jag fått vid incheckning). Ligger i ett perfekt läge mellan Time Square och Central park. Tunnelbanan ligger runt knuten. Det finns en frukost-shop på hotellet men oxå gott om möjligheter att handla frukost/ mat i närområdet. Skulle mer än gärna bo här igen!

Datum för vistelsen: september 2017
Tack marielouisen354
PCH870, General Manager på Park Central Hotel New York, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2017

Dear Marie-Louise,

Thank you very much for sharing this wonderful time regarding your stay with us few years ago. We are delighted that you really enjoyed the comfort and cleanliness of your room as well as our amazing location, within waling distance to the main attractions. We hope to get another chance to welcome you back next time you visit NYC.

Warmest Regards,
Don Fraser,
Managing Director

Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Hotellet låg bra till för oss med alla sevärdheter inom rimligt avstånd. Inga problem att ta taxi eller tunnelbana till det som låg en bit bort. Speciellt nära till Times Square och södra ingången till Central Park. Rummet fräscht med några små skavanker här och där. Rummet vi hade bokat var ej klart vid ankomst så fick istället ett större rum med en extra dubbelsäng i. (Familjerum?) Fin entré och barområde, hjälpsam personal.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack angelicasikstrom
PCH870, General Manager på Park Central Hotel New York, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2017

Kära angelicasikstrom,

Tack så mycket för att dela denna härliga recension efter din senaste vistelse hos oss. Vi är glada att du verkligen haft vårt underbara läge bara några steg från de viktigaste sevärdheterna. Jag är glad att mitt lag var mycket vänligt och hjälpsamt. Jag hoppas att vi kommer att få ytterligare ett tillfälle att välkomna dig tillbaka snart.

Don Fraser,
VD

Omdömet skrevs 21 maj 2017 från mobil enhet

Hotellet har ett bra läge nära Central Park. Vi hade graderat upp oss. Rummet var trots det litet och ganska mörkt. Saknade kylskåp och kaffekokare. Mycket enkelt rym utan några finesser. Inget frukostrum fanns. Frukost fanns att köpa i hotellets Market. Dyrt! Dock var concierge servicen mycket bra.

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack 685piar
PCH870, General Manager på Park Central Hotel New York, svarade på det här omdömetSvarade 31 maj 2017

Kära Pia R,

Tack för att du delar din upplevelse. Jag är glad att du haft din övergripande upplevelse. Vänligen veta att jag uppskattar all feedback så att vi kan hitta sätt att förbättra vår service och erbjuda våra gäster en utmärkt upplevelse. Skulle vi få möjlighet att vara värd för dig igen, kan vi erbjuda dig ett kylskåp, kaffebryggare och vattenkokare på begäran. Vi välkomnar dig verkligen tillbaka och erbjuder dig en vistelse som överträffar dina förväntningar.

Vänliga hälsningar,
VD

Omdömet skrevs 25 september 2016 från mobil enhet

Bra hotel och en av dom billigaste hotellen när vi bokade! Otroligt hjälpsamma och bra läge! Rummen va fina och sängarna va sköna! Finns egentligen inget och klaga på! Skulle rekommendera detta till fler!

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Alexander A
PCH870, General Manager på Park Central Hotel New York, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2016

Tack för din recension! Det var ett nöje att ha dig med oss och vi hoppas att det hjälper dig snart.

BRUKSDISPONENT

Omdömet skrevs 10 september 2016

Bodde på hotellet 6 nätter tillsammans med min sambo. Kanon läge mellan Times Square och Central Park. Bra service och fick god hjälp av mannen ute vid gatan att vissla in en taxi. Vi hade ett mysigt hotellrum på 17e våningen och utsikt mot Times Square, som vi kunde skymta mellan höghusen. Otroligt prisvärt läge!

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Moa A
PCH870, General Manager på Park Central Hotel New York, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2016

Tack så mycket för din recension. Det var ett nöje att ha dig med oss och vi är glada att se dig planera din erfarenhet med oss. Vi hoppas att det hjälper dig snart.

BRUKSDISPONENT