Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Hotellet låg bra till för oss med alla sevärdheter inom rimligt avstånd. Inga problem att ta taxi eller tunnelbana till det som låg en bit bort. Speciellt nära till Times Square och södra ingången till Central Park. Rummet fräscht med några små skavanker här och där. Rummet vi hade bokat var ej klart vid ankomst så fick istället ett större rum med en extra dubbelsäng i. (Familjerum?) Fin entré och barområde, hjälpsam personal.

Datum för vistelsen: november 2016
Tack angelicasikstrom
PCH870, General Manager på Park Central Hotel New York, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2017

Kära angelicasikstrom,

Tack så mycket för att dela denna härliga recension efter din senaste vistelse hos oss. Vi är glada att du verkligen haft vårt underbara läge bara några steg från de viktigaste sevärdheterna. Jag är glad att mitt lag var mycket vänligt och hjälpsamt. Jag hoppas att vi kommer att få ytterligare ett tillfälle att välkomna dig tillbaka snart.

Don Fraser,
VD

Omdömet skrevs 21 maj 2017 från mobil enhet

Hotellet har ett bra läge nära Central Park. Vi hade graderat upp oss. Rummet var trots det litet och ganska mörkt. Saknade kylskåp och kaffekokare. Mycket enkelt rym utan några finesser. Inget frukostrum fanns. Frukost fanns att köpa i hotellets Market. Dyrt! Dock var concierge servicen mycket bra.

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack 685piar
PCH870, General Manager på Park Central Hotel New York, svarade på det här omdömetSvarade 31 maj 2017

Kära Pia R,

Tack för att du delar din upplevelse. Jag är glad att du haft din övergripande upplevelse. Vänligen veta att jag uppskattar all feedback så att vi kan hitta sätt att förbättra vår service och erbjuda våra gäster en utmärkt upplevelse. Skulle vi få möjlighet att vara värd för dig igen, kan vi erbjuda dig ett kylskåp, kaffebryggare och vattenkokare på begäran. Vi välkomnar dig verkligen tillbaka och erbjuder dig en vistelse som överträffar dina förväntningar.

Vänliga hälsningar,
VD

Omdömet skrevs 25 september 2016 från mobil enhet

Bra hotel och en av dom billigaste hotellen när vi bokade! Otroligt hjälpsamma och bra läge! Rummen va fina och sängarna va sköna! Finns egentligen inget och klaga på! Skulle rekommendera detta till fler!

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Alexander A
PCH870, General Manager på Park Central Hotel New York, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2016

Tack för din recension! Det var ett nöje att ha dig med oss och vi hoppas att det hjälper dig snart.

Omdömet skrevs 10 september 2016

Bodde på hotellet 6 nätter tillsammans med min sambo. Kanon läge mellan Times Square och Central Park. Bra service och fick god hjälp av mannen ute vid gatan att vissla in en taxi. Vi hade ett mysigt hotellrum på 17e våningen och utsikt mot Times Square, som vi kunde skymta mellan höghusen. Otroligt prisvärt läge!

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Moa A
PCH870, General Manager på Park Central Hotel New York, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2016

Tack så mycket för din recension. Det var ett nöje att ha dig med oss och vi är glada att se dig planera din erfarenhet med oss. Vi hoppas att det hjälper dig snart.

Omdömet skrevs 18 augusti 2016

Bra läge och faktiskt stora och bra rum, bodde tillsammans men min fru och två barn och hade gott om plats i rummet. Väldigt enkel lobby och inredning i rummen. Men bra läge och stora rum så prisvärt.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack GabrielE384
PCH870, General Manager på Park Central Hotel New York, svarade på det här omdömetSvarade 19 augusti 2016

Käre Gabriel E.,

Tack så mycket för att du tog dig tid att granska The Park Central Hotel. Det var ett nöje att vara värd dig och din familj. Jag är glad att läsa att du har haft din totala upplevelse och kunde dra nytta av vår central plats och stad. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart.

Med vänliga hälsningar,