60 personer tittar på det här hotellet
Hurb
Priceline329 US$
Travelocity352 US$
Omdömet skrevs 17 mars 2019

Man kommer rakt ut i folkvimlet på Times Square och det är nära till massor av restauranger och teatrar. Hotellet känns som det överlevt sig självt, känns väldigt brunt. Personalen var inga man minns, receptionen var trist. Rummet var ok men inget speciellt. Tänker prova något annat nästa gång.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack kickin2017
TheEdison, Guest Relations Manager på Hotel Edison, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2019

Kära kickin2017,

Tack för att du har tagit tid att ge oss feedback från din vistelse. Vi värdesätter feedback, kommentarer och observationer från alla våra gäster som ett tillfälle att förbättra.
Vi ber om ursäkt för att din erfarenhet hos oss inte uppfyllde dina förväntningar den här gången, men vi tror att vi är bättre än så. Du har möjlighet att återvända till Hotel Edison inom en snar framtid och vi vill ge dig en förbättrad nivå av gästfrihet! Tack!

-Christine

Omdömet skrevs 18 november 2018

Suveränt läge och helt ok rum. Städades dagligen. Något slitet på vissa våningar men en fin och gemytlig atmosfär. Man måste inse att att storstadshotell inte är riktigt detsamma som ett nybyggt hotell på en chartersemesterort. Personalen tillmötesgående och trevlig. Hjälpte gärna till. Man får tillbaka den artighet man själv visar.

Rumstips: Mellanplan ca 15:e våninge är perfekt.
Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack kampanjen
TheEdison, Guest Relations Manager på Hotel Edison, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2018

Kära kampanjen,
Vi är glada att veta att du hade en bekväm vistelse på Hotel Edison och hittade våra faciliteter och plats som uppfyller dina resebehov. På uppdrag av hela personalen vill vi tacka dig för din feedback. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka.

Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Ett lite slitet hotell, men rent och bra service. Absolut bästa läget på Manhattan. Gångavstånd till många sevärdheter. Om man vill känna pulsen från ”staden som aldrig sover” direkt när man kliver ut

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 703marjaa
TheEdison, Guest Relations Manager på Hotel Edison, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2018

Kära Marja A,
Tack för din fantastiska recension. Vi är verkligen glada över att ni haft ditt besök. Ja, NYC är universets hjärtslag. Jag är så glad att du upplever den magi och energi som "Big Apple" har att erbjuda. Vi kommer att se till att du delar din recension med vårt team. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart.

Omdömet skrevs 13 maj 2018 från mobil enhet

Bodde tre nätter på Edison vid Time Square och kommer aldrig mer att bo där. Det enda som var bra var läget. Slitet och gammalt hotell och alldeles för dyrt för vad man får. Bytte rum två gånger men var ändå inte nöjd. Avbokade sista natten och bytte hotell. Personalen var inte heller särskilt bra. Arrogant och verkade inte särskilt serviceminded. Skulle inte rekommendera det!

Datum för vistelsen: maj 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Heleli
TheEdison, Guest Relations Manager på Hotel Edison, svarade på det här omdömetSvarade 14 maj 2018

Kära Heleli,
Vi tackar dig för att du har tagit del av din erfarenhet hos oss. Vi är djupt besvikna över att läsa dina kommentarer om din vistelse hos oss. Vi är också besvikna över att du ansåg att vår personal var ovänlig och vi ber om ursäkt att du inte blev gjord för att känna sig välkomna under din vistelse hos oss. Vi gör allt för att våra gäster ska vara tillfredsställande och roliga. Vår personal strävar kontinuerligt efter att göra sitt märke på var och en av våra gäster med sin personliga service. Vi uppskattar verkligen din uppriktiga feedback och tar dina kommentarer väldigt seriöst. Vi hoppas att du kommer att överväga att stanna hos oss igen på din nästa semester.

Omdömet skrevs 3 april 2018 från mobil enhet

När vi kom blev vi bemötta av extremt nonchalant och otrevlig personal, kändes väldigt tråkigt att börja en semester så. Värdelöst internet. Slitet och gammalt hotell. Lyhört. Man behövde betala extra för att använda internet och toalett i lobbyn samma dag som utcheckning. Dock bra läge.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack FellowTraveler764410
TheEdison, Guest Relations Manager på Hotel Edison, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2018

Dear Valued Guest,
We are deeply disappointed to read your comments regarding your stay with us. We are also disappointed to hear that you deemed our staff to be unfriendly and we sincerely apologize that you were not made to feel welcomed during your stay with us. We make every effort to ensure our guests stay is satisfactory and enjoyable. Our staff consistently strives to make their mark on each of our guests with their personal service. We truly appreciate your candid feedback and take your comments very seriously. I would love to make up for your poor experience, if you can please reach out to me and I will be sure to roll out the red carpet for you.
Best,