33 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-12-10
Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 22-12-09
Boka nu, betala på plats
Vio.com
Expedia.com340 US$
Agoda.com375 US$
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

Ett lite slitet hotell, men rent och bra service. Absolut bästa läget på Manhattan. Gångavstånd till många sevärdheter. Om man vill känna pulsen från ”staden som aldrig sover” direkt när man kliver ut

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack 703marjaa
TheEdison, Guest Relations Manager på Hotel Edison, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2018

Kära Marja A,
Tack för din fantastiska recension. Vi är verkligen glada över att ni haft ditt besök. Ja, NYC är universets hjärtslag. Jag är så glad att du upplever den magi och energi som "Big Apple" har att erbjuda. Vi kommer att se till att du delar din recension med vårt team. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart.
Bäst,

Omdömet skrevs 13 maj 2018 från mobil enhet

Bodde tre nätter på Edison vid Time Square och kommer aldrig mer att bo där. Det enda som var bra var läget. Slitet och gammalt hotell och alldeles för dyrt för vad man får. Bytte rum två gånger men var ändå inte nöjd. Avbokade sista natten och bytte hotell. Personalen var inte heller särskilt bra. Arrogant och verkade inte särskilt serviceminded. Skulle inte rekommendera det!

Datum för vistelsen: maj 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack Heleli
TheEdison, Guest Relations Manager på Hotel Edison, svarade på det här omdömetSvarade 14 maj 2018

Kära Heleli,
Vi tackar dig för att du har tagit del av din erfarenhet hos oss. Vi är djupt besvikna över att läsa dina kommentarer om din vistelse hos oss. Vi är också besvikna över att du ansåg att vår personal var ovänlig och vi ber om ursäkt att du inte blev gjord för att känna sig välkomna under din vistelse hos oss. Vi gör allt för att våra gäster ska vara tillfredsställande och roliga. Vår personal strävar kontinuerligt efter att göra sitt märke på var och en av våra gäster med sin personliga service. Vi uppskattar verkligen din uppriktiga feedback och tar dina kommentarer väldigt seriöst. Vi hoppas att du kommer att överväga att stanna hos oss igen på din nästa semester.
Bäst,

Omdömet skrevs 3 april 2018 från mobil enhet

När vi kom blev vi bemötta av extremt nonchalant och otrevlig personal, kändes väldigt tråkigt att börja en semester så. Värdelöst internet. Slitet och gammalt hotell. Lyhört. Man behövde betala extra för att använda internet och toalett i lobbyn samma dag som utcheckning. Dock bra läge.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack FellowTraveler764410
TheEdison, Guest Relations Manager på Hotel Edison, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2018

Dear Valued Guest,
We are deeply disappointed to read your comments regarding your stay with us. We are also disappointed to hear that you deemed our staff to be unfriendly and we sincerely apologize that you were not made to feel welcomed during your stay with us. We make every effort to ensure our guests stay is satisfactory and enjoyable. Our staff consistently strives to make their mark on each of our guests with their personal service. We truly appreciate your candid feedback and take your comments very seriously. I would love to make up for your poor experience, if you can please reach out to me and I will be sure to roll out the red carpet for you.
Best,

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Absolut inte 4stjärniga rum. Delvis rätt slitna. Välstädat och vänlig personal. Enkelt att checka in och ut.
Mycket trafikljud, men det är inget annat att vänta med det läget!
Perfekt läge med nära till allt!
Kommer att bo här igen.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack olofe2018
TheEdison, Guest Relations Manager på Hotel Edison, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Dear Olof E,
We are so grateful that you have taken the time to post feedback about your stay with us. It gives us great pleasure when guests are satisfied. Thank you for the additional gold stars!!! We look forward to your next stay with great anticipation.
Best,

Omdömet skrevs 19 december 2017 från mobil enhet

Perfekt läge men väldigt slitet. Bilderna stämmer inte vi var där i 5 nätter städningen var bra men en dag glömde de städa ett av våra rum. När jag gick ner så så han i receptionen att det berodde på att jag hängt ut min skylt att jag ville ha rummet städat. Han sa att städapersonalen inte läser skylten utan att de tror att de står stör ej, då kanske den skylten inte ska finnas på rummet! Vi hyrde 3 rum det ena rummet var väldigt smutsigt och man hade lagat fönstret med silvertejp och en trä skiva, 4 stjärnigt tror inte det möjligen 2+. Vi begärde ett nytt rum och det var inga problem. Det var rent och samma standard som det två andra. Detta hotell såg verkligen inte ut som på bilderna! Gardiner som inte hängde uppe ordentligt och ett badkar som var så slitet att det inte gick att göra rent längre. Läget kunde inte vara bättre helt perfekt men tyvärr alldeles för dyrt för så låg standard.
Nästa gång väljer vi ett annat hotell i samma område det finns många att välja på.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack sophial800