Omdömet skrevs 14 februari 2018 från mobil enhet

Hotellrummen var väldigt små. Vi fick knappt plats med resväskorna. Även sängen va liten för att dela. Badrum/toalett är väldigt öppet i rummet. Jag skulle inte besöka eller rekommendera detta hotell för någon.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Karolin S
Shanna S, Property Rep på Pod 51 Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2018

Hej, Tack för dina kommentarer. Våra rum är verkligen små, det är därför de kallas "Pods"! Vi erbjuder en mängd rums- och sängstorlekar och uppmuntrar gästerna att utforska vår webbplats för att hitta det alternativ som fungerar bäst för deras budget och behov.

Omdömet skrevs 13 december 2017

Vi bokade ett rum med eget badrum och det var rent och fint, väldigt litet, men hey, det man behöver är väl en säng och en dusch. Bra läge, fin takterass (fel årstid dock) med utsikt över Midtown. Nära till t-bana och Grand Central 10 minuter bort. Helt ok prisnivå med NYC-mått. Enda minus var dåligt isolerad dörr till korridor.

Rumstips: Man kan välja rum med eller utan eget badrum.
Datum för vistelsen: december 2017
Tack martinzeta
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Bra ställe. Compact Living på ett positivt sett. Fräscht. Nära till ”allt”. Par minuters gångväg till Grand central station o Time Square. Ca 100 m till t-banan. Trevligt café i lobbyn som även serverade frukost. Fin uteplats på taket.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack Tomas R
Omdömet skrevs 9 oktober 2017

Enkla rum där du kan välja riktigt små eller mellanstora. Vissa rum har toalett och dusch och några har i korridoren. Vi bodde i ett litet rum för två och hade dusch och toalett i korridoren. Det går alldeles utmärkt att boka rum utan toalett eftersom de har ett system där man i rummen ser vilka toaletter och duschar som är lediga, de var också alltid välstädade och fräscha. POD 51 har även en uteplats på taket. Bra hotell för ett relativt lågt pris (New York mått mätt). Mycket trevlig personal!

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Karin B
Omdömet skrevs 21 juli 2017

Fräscht hotell med närhet till ALLT. Min första vistelsen här och jag är positivt överraskad. Rena toaletter i hallen (för dom som bor med delade badrum/toaletter), tv med flera bra kanaler, tjusig takterass och små men effektiva rum!

Dock upplevdes personalen i receptionen som "trötta på sina jobb". Servicen var inte att hänga i granen. Hissarna kunde ta en evighet om man var många som skulle åka samtidigt och hotellet är väldigt lyhört, så öronproppar är ett måste för den som behöver lugn och ro när man ska sova.

Kan absolut rekommendera hotellet för den som enbart behöver någonstans att sova och duscha, men som är ute och upptäcker New York hela dagarna!

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack LinaL92