46 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-12-17
Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 22-12-16
Boka nu, betala på plats
Vio.com
Expedia.com255 US$
Agoda.com275 US$
Omdömet skrevs 18 november 2017 från mobil enhet

Bra ställe. Compact Living på ett positivt sett. Fräscht. Nära till ”allt”. Par minuters gångväg till Grand central station o Time Square. Ca 100 m till t-banan. Trevligt café i lobbyn som även serverade frukost. Fin uteplats på taket.

Datum för vistelsen: november 2017
Tack tomasr954
Omdömet skrevs 9 oktober 2017

Enkla rum där du kan välja riktigt små eller mellanstora. Vissa rum har toalett och dusch och några har i korridoren. Vi bodde i ett litet rum för två och hade dusch och toalett i korridoren. Det går alldeles utmärkt att boka rum utan toalett eftersom de har ett system där man i rummen ser vilka toaletter och duschar som är lediga, de var också alltid välstädade och fräscha. POD 51 har även en uteplats på taket. Bra hotell för ett relativt lågt pris (New York mått mätt). Mycket trevlig personal!

Datum för vistelsen: november 2016
Tack Karin B
Omdömet skrevs 21 juli 2017

Fräscht hotell med närhet till ALLT. Min första vistelsen här och jag är positivt överraskad. Rena toaletter i hallen (för dom som bor med delade badrum/toaletter), tv med flera bra kanaler, tjusig takterass och små men effektiva rum!

Dock upplevdes personalen i receptionen som "trötta på sina jobb". Servicen var inte att hänga i granen. Hissarna kunde ta en evighet om man var många som skulle åka samtidigt och hotellet är väldigt lyhört, så öronproppar är ett måste för den som behöver lugn och ro när man ska sova.

Kan absolut rekommendera hotellet för den som enbart behöver någonstans att sova och duscha, men som är ute och upptäcker New York hela dagarna!

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack LinaL92
Omdömet skrevs 17 maj 2017 från mobil enhet

Rent och trevligt hotell med små fina rum. Tyckte inte rummet var så litet som jag trott. Vi fick väl plats med 2 stora resväskor. Mysig takterrass, kan rekommendera att äta frukost där och lite picknick på eftermiddagen i solskenet.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Anna-karin L
Omdömet skrevs 13 april 2017 från mobil enhet

Snyggt, fräscht och trevlig personal! Helt suveränt hotell med ett bra läge, lyckades även hitta bra pris men anser det även vara värt en högre summa. Restaurangen nedanför var också väldigt bra men bor ni där måste ni prova Shake Shack runt hörnet, käkade där 2 av 4 kvällar.

Åker jag till stora äpplet igen kan jag lätt tänka mig bo där igen.

Datum för vistelsen: mars 2017
Restyp: Reste ensam