The Roxy Hotel Tribeca(New York)
Rabattmeddelande! 36 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 36 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 289 US$/natt.

Park Central Hotel New York(New York)(Mycket prisvärt!)
  • Bar/lounge
  • Träningsanläggning
Rabattmeddelande! 50 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 50 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 308 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 214 US$/natt.

New York Marriott Marquis(New York)
  • Rumservice
HIExpress.com
  • Frukost ingår
Dream Midtown(New York)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 35 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 35 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 254 US$/natt.

Blue Moon Hotel(New York)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 44 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 44 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 227 US$/natt.

Stewart Hotel(New York)(Mycket prisvärt!)
Agoda.com
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 50 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 50 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 274 US$/natt.

Pod 51 Hotel(New York)(Mycket prisvärt!)
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 32 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 32 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 211 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 469 US$/natt.

Omdömet skrevs 19 juni 2017

Detta medelklass hotell ligger bra till. Promenad avstånd till Times Square. Kändes slitet, i behov av renovering. Dock rent och städningen gick inte att klaga på. Snett över gatan ligger en Deli där du kan köpa frukost o ta med upp på rummet.Frukost ingår ju sällan på hotell i USA.

• Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Tottemalm
Omdömet skrevs 13 februari 2017 från mobil enhet

Vi åkte i maj månad förra året till New York på vår smekmånad & vi hade köpt & bokat en paketresa som då innehöll förutom flygresan & hotellet även fri transfer fr och till flygplatsen med svensk guid som tog emot oss på Newarks flygplats & som sedan fanns tillgänglig under hela vistelsen vilket verkligen rekommenderas, åtminstone om man som jag och min fru, besökte New York för första gången! Samma guid höll även i några av alla dom guidade turer som ingick eller kunde köpas på plats. Vi deltog bl a på turerna till Frihetsgudinnan & en vandring genom Central Park och sightsing på Manhattan mm.

Hotellet höll medelklass, varken mer eller mindre. Personalen höll däremot högsta klass! Väldigt trevliga & hjälpsamma! Väldigt lugnt hotell som är beläget några avenyer ifrån den absolut värsta nattlivet vilket gjorde att det var väldigt lugnt & skönt!

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack jimmya238
MARK H, General Manager på Skyline Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 10 mars 2017

We are pleased that you found the hotel quite and nice and enjoyed NYC on your Honeymoon.

All the best,

Omdömet skrevs 8 januari 2017 från mobil enhet

Vi bodde här i 3 dagar. Vi behövde enbart ta taxi en dag! Annars tog vi oss runt till fots. Trevliga rum, ett litet minus på att ac lät väldigt mycket. Restaurangen intill hade trevlig frukost men väldigt dyr!

Bodde här: maj 2016, reste med familjen
Tack Caroline L
MARK H, General Manager på Skyline Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2017

It seems our location was perfect fopr your visit and you found the hotel comfortable.

Thank you,

Omdömet skrevs 4 december 2016

Hotellet ligger perfekt vid Midtown och närhet till 9:e avenyn med ett bra utbud av restauranger. Promenadavstånd till Central Park och nära till tunnelbana.
Rummen är lagom stora med bra sängar och trevlig utsikt. Städningen var helt okej.
Bredvid hotellet ligger en mexikansk restaurang som erbjuder allt från frukost till middag eller om man så vill en avkopplande drink. Värt minst ett besök!
Bredvid hotellet finns andra alternativ när det gäller mat som olika Deli, pizzerior och hamburgerbarer.

Kommer säkert att bo här igen!

• Bodde här: november 2016, reste med familjen
Tack Micke E
MARK H, General Manager på Skyline Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2016

Happy to hear you will choose our hotel for future visits.

Looking forward in welcoming you back in the near future,

Omdömet skrevs 6 november 2016

Reste i grupp om 24 personer och alla bodde på samma plan vilket var plan 6. Snabb och enkel incheckning.
Rummet var rent och snyggt, kanske något slitet men inget som störde. Sköna sängar. Badrummet var kaklat och klinker på golvet. Blandaren i duschen var en lite knepig konstruktion men när koden knäcktes funkade den perfekt. Bekvämligheterna bra. Lite lyhört mot korridoren.
Konferensrummet som vi nyttjade var stort och tekniken var till belåtenhet.
Högst upp på hotellet fanns en relaxavdelning som såg mycket tilltalande ut men tyvärr nyttjade jag inte den. Öppettiderna var lite konstiga.

• Bodde här: oktober 2016, reste i arbetet
Tack Glenndon66
MARK H, General Manager på Skyline Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 november 2016

Sorry you did not get a chance to use our indoor pool and the fantastic view of the city skyline.

It seems your group had a sucessfull meeting in our Ballroom and found the rooms large and comfortable.

Best regards,