“Bästa burgaren jag någonsin ätit!”
Omdöme om Shake Shack

Shake Shack
Rankad som nr 167 av 14 805 Restauranger i New York
Kök: Amerikanskt
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Leverans, Uteservering, Avhämtning
Område: Flatiron District
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vill ni äta en helt fantastisk god burgare så gå hit. Sitt i parken och njut. Man glömmer tid och rum. Helt galet god milkshake dessutom!

Tack Nadia R

Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Tillbaka i NYC och då är ett besök på Shake Shack ett måste för mig. Deras burgare, mums på riktigt. Till det frasiga pommes med eller utan ost. Gottigt!!! Att sedan miljön i parken med sina lampor är härlig gör det inte sämre.

Tack Jessica J
Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Bra burgare, bra pommes. Inte mycket att klaga på. Vi satt utomhus på lunchen. Superhärligt! Rekommenderas starkt!

Tack LMD33
Omdömet skrevs 29 oktober 2017 från mobil enhet

Snabb service och bra ordnat med menyer i kön innan beställning, så att allt gick snabbt! Väldigt goda burgare och perfekta pommes frites och allt detta i cool utemiljö under lamporna i parken omgivna av skyskrapor - så New Yorkish! Extra kul inslag på lördagskvällen var folks Halloweenklädsel! Stället kan varmt rekommenderas!!

Tack Henrik B
Omdömet skrevs 22 augusti 2017 från mobil enhet

Läste om det här stället och fick allt uppfyllt. Fantastisk burgare i mysig miljö under lampor i parken. Klart värt ett besök!

Tack Pontus B

Resenärer som tittade på Shake Shack tittade också på

Besökt Shake Shack? Berätta vad du tyckte!