“Jag älskar det!”

Scotty's Diner
Rankad som nr 479 av 14 662 Restauranger i New York
Kök: Amerikanskt
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Avhämtning
Område: Midtown
Omdömet skrevs 6 oktober 2017 från mobil enhet

Mer känsla av att kliva in i en film eller tv-serie blir det inte. Tugget på personalen, sjukt snabb och trevlig service. Jättegod frukost.

Tack Per S

Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Perfekt ställe för frukost/ lunch med äkta amerikansk diner känsla. Även uppskattat av amerikaner och flitigt besökt av NYPD som ofta sitter bordet bredvid om du äter en sen frukost.

Tack Haddok74
Omdömet skrevs 8 juni 2017

Åt en rejäl frukost vår första dag i NYC och blev mycket nöjda. Snabb servering, trevlig personal och ganska god mat för att vara en diner.

Tack Lufsludde
Omdömet skrevs 26 april 2017 från mobil enhet

Äkta amerikansk diner,som i filmer! Servicen var utmärkt och maten smakade alldeles utmärkt. Rekommender starkt.

Tack Carina N
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Den trevliga personalen och snabba servicen var det som utmärkte denna Diner. Frukosten var ok men inget märkvärdigt. Det gick t ex inte att få lönnsirap utan bara vanlig pannkakssirap till pannkakorna och kaffet var typiskt amerikanskt dvs rätt tunt jämfört med svenskt kaffe. Miljön var väldigt enkel men säkert typisk dinermiljö. Vi var nöjda men skulle inte åka långt för att komma hit.

Tack Famlindh

Resenärer som tittade på Scotty's Diner tittade också på

Besökt Scotty's Diner? Berätta vad du tyckte!