“Trevlig personal och bra service”
Omdöme om Scotty's Diner

Scotty's Diner
Rankad som nr 507 av 14 725 Restauranger i New York
Kök: Amerikanskt
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Frukost, Leverans, Avhämtning
Område: Midtown
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Den trevliga personalen och snabba servicen var det som utmärkte denna Diner. Frukosten var ok men inget märkvärdigt. Det gick t ex inte att få lönnsirap utan bara vanlig pannkakssirap till pannkakorna och kaffet var typiskt amerikanskt dvs rätt tunt jämfört med svenskt kaffe. Miljön var väldigt enkel men säkert typisk dinermiljö. Vi var nöjda men skulle inte åka långt för att komma hit.

Tack Famlindh

Omdömet skrevs 27 december 2016 från mobil enhet

Härlig amerikansk diner med fantastisk frukost och jättebra personal. Rekommenderas varmt. Vi åt frukost där varje dag vi var här

Tack Per A
Omdömet skrevs 16 november 2016 från mobil enhet

Ett riktigt amerikanskt ställe som är ett måste. Man blir väl tillmötesgående i samma stund som man klivit innanför dörren. Bord är inga problem att få, mysiga bås precis som på film. Vatten och kaffe serveras med än gång. Går snabbt att beställa och maten kommer in ganska så snart. Riktig lokal mat i stora portioner jag orkade bara äta 1/3. Trevlig personal.

Tack Nettanpl
Omdömet skrevs 25 september 2016 från mobil enhet

Miljön fick mig att besöka restaurangen två gånger. Atmosfären är likt amerikanska filmer. Goda pannkakor och goda omeletter med fyllning.
Bra service och trevlig personal!! Jag kommer att besöka Scotty's igen.

Tack addictionandlove
Omdömet skrevs 8 september 2016 från mobil enhet

Bra mat och trevlig personal. Absolut värt ett besök. Lite svårt ibland att tyda vad man egentligen får på tallriken när man beställer.

Tack Håkan E

Resenärer som tittade på Scotty's Diner tittade också på

Besökt Scotty's Diner? Berätta vad du tyckte!