“Klassisk diner”

Scotty's Diner
Rankad som nr 567 av 15 923 Restauranger i New York
Kök: Amerikanskt
Bra för: Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Avhämtning
Område: Midtown
Omdömet skrevs 25 september 2016 från mobil enhet

Miljön fick mig att besöka restaurangen två gånger. Atmosfären är likt amerikanska filmer. Goda pannkakor och goda omeletter med fyllning.
Bra service och trevlig personal!! Jag kommer att besöka Scotty's igen.

Datum för besöket: september 2016
Tack addictionandlove

Omdömet skrevs 8 september 2016 från mobil enhet

Bra mat och trevlig personal. Absolut värt ett besök. Lite svårt ibland att tyda vad man egentligen får på tallriken när man beställer.

Datum för besöket: september 2016
Tack Håkan E
Omdömet skrevs 29 juli 2016

En klassisk diner med jättebra mat och stort utbud i menyn. Trevlig personal och snabb service. Ett perfekt stället att äta frukost på, till exempel.

Datum för besöket: juli 2016
Tack magnuzs2014
Omdömet skrevs 5 juli 2016 från mobil enhet

Gå dit om du bor i närheten! Prisvärt, charmigt - the real deal! Stora portioner, snabb service!

Vi startade alla våra dagar här och stod oss hela dagen! Observera att ibland läggs dricksen på notan (20%) och ibland inte. Handskrivna notor kan göra det lite svårtolkat, men det är ju en del av charmen!

Datum för besöket: juli 2016
Tack rebeccag414
Omdömet skrevs 21 juni 2016

Härlig atmosfär, prisvärd mat, och otroligt charmig personal, precis som man förväntat sig på en diner:-) Blev flera besök här

Datum för besöket: maj 2016
Tack 453rickardb

Resenärer som tittade på Scotty's Diner tittade också på

Besökt Scotty's Diner? Berätta vad du tyckte!