“Bra cheesecake!”

Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans
Område: Nolita
Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Vi tog tre och delade på i mitt resesällskap. En salted caramel, en körsbär och en jordgubb. Salted caramel var helt klart bäst! Cheesecaken levde upp till mina förväntningar men ingen super speciellt smakupplevelse.

Tack Kajsa B

Omdömet skrevs 20 april 2018 från mobil enhet

Oj oj oj, helt otroliga cheesecakes. Jordgubbs cheesecake var helt klart en favorit. Ett måste att besöka om du gillar cheesecake.

Tack jimmydq
Omdömet skrevs 16 oktober 2017

Gillar man Cheesecake måste man absolut göra ett besök på Eileens special cheesecake.Mycket att välja på och otroligt gott.Ite så stort men väldigt trevligt och mysigt. Ett besök som rekommenderas.

Tack Ronnie N
Omdömet skrevs 8 juni 2017

Stället är omskrivet för att ha en av NY's bästa cheesecake men jag blev riktigt besviken. En ganska smaklös och grynig cheesecake utan någon riktig kakbotten. Den blev slagen med hästslängder av en cheesecake jag sedan köpte på flygplatsen, det säger en del.

1  Tack Lufsludde
Omdömet skrevs 22 oktober 2016 från mobil enhet

Liten butik med full aktivitet.
Hörde från en kille att man inte ska lämna N Y utan att ha ätit Pizza och Cheesecake.
Eileens kakor finns i en stor variation av smaker. Vi valde blueberry och salted caramel.
De var underbara. Missa inte detta om du är i närheten.

Tack Eva J

Resenärer som tittade på Eileen's Special Cheesecake tittade också på

Besökt Eileen's Special Cheesecake? Berätta vad du tyckte!