“Bra cheesecake!”

Eileen's Special Cheesecake
Rankad som nr 9 av 530 Smått och gott i New York
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans
Område: Downtown Manhattan (Downtown)
Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Vi tog tre och delade på i mitt resesällskap. En salted caramel, en körsbär och en jordgubb. Salted caramel var helt klart bäst! Cheesecaken levde upp till mina förväntningar men ingen super speciellt smakupplevelse.

Datum för besöket: maj 2018
Tack Kajsa B

Omdömet skrevs 20 april 2018 från mobil enhet

Oj oj oj, helt otroliga cheesecakes. Jordgubbs cheesecake var helt klart en favorit. Ett måste att besöka om du gillar cheesecake.

Datum för besöket: april 2018
Tack Jimmy D
Omdömet skrevs 16 oktober 2017

Gillar man Cheesecake måste man absolut göra ett besök på Eileens special cheesecake.Mycket att välja på och otroligt gott.Ite så stort men väldigt trevligt och mysigt. Ett besök som rekommenderas.

Datum för besöket: september 2017
Tack Ronnie N
Omdömet skrevs 8 juni 2017

Stället är omskrivet för att ha en av NY's bästa cheesecake men jag blev riktigt besviken. En ganska smaklös och grynig cheesecake utan någon riktig kakbotten. Den blev slagen med hästslängder av en cheesecake jag sedan köpte på flygplatsen, det säger en del.

Datum för besöket: juni 2017
1  Tack Lufsludde
Omdömet skrevs 22 oktober 2016 från mobil enhet

Liten butik med full aktivitet.
Hörde från en kille att man inte ska lämna N Y utan att ha ätit Pizza och Cheesecake.
Eileens kakor finns i en stor variation av smaker. Vi valde blueberry och salted caramel.
De var underbara. Missa inte detta om du är i närheten.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack Eva J

Resenärer som tittade på Eileen's Special Cheesecake tittade också på

Besökt Eileen's Special Cheesecake? Berätta vad du tyckte!