“Magiskt”

Boka i förväg
Mer information
34,00 US$*
och över
Snabbinträdesbiljett till NYC One World ...
Rankad som nr 13 av 1 208 saker att göra i New York
Mer information om sevärdheten
Information om sevärdheten
Rekommenderad vistelselängd: 1-2 timmar
Praktisk information: Badrum, Trappor/hiss, Anpassat för rullstol, Mat finns att köpa
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Detta är ett måste om du är i New York!!!
Vi blev informerade i lobbyn att sikten var 0 uppe i observatoriet, bra att dom säger till innan folk åker upp.
Dock hade vi ingen chans att ta detta någon annan dag så vi åkte upp ändå...ja visserligen var det ju inte 100% sikt men tillräckligt för att se större delen av Manhattan.

1  Tack Junne71

Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Det har var häftigt att se. Absolut sevärt. Dessutom gratis. Inga problem att ta sig hit. Åkte från vårt hotel med taxi, på östra sidan av NY ner till Brooklyn, kostade bara drygt 200 svenska kronor.

Tack Caroline B
Omdömet skrevs 8 mars 2018

Rekommenderar att man skippar guidade turer, halvt påtvingade surfplattor etc. och bara köper en biljett upp med hissen. Ta en drink i baren och sitt ned och kika ut, värt ett besök. Inga köer en söndag i Mars.

Tack André H
Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Har besökt detta två gånger och blivit lika överraskad båda gångerna att köerna inte är långa och biljettena har ett helt ok pris. Fin vy över Manhattan

Tack Annika A
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Vi besökte One world observatory dec 2018.
Man slussades runt i köer. Utsikten var fin, men ändå kändes inte själva upplevelsen speciell alls. Detta tyckte varken vi eller någon av tonåringarna!
Det kändes inte värt pengarna alls!
Mycket häftigare att tex åka helikopter över Manhattan! Eller åka upp till The Standards rooftop på kvällen!

Tack Linda E

Besökt One World Observatory? Berätta vad du tyckte!