“Haaaamburger som dom ska vara! ”
Omdöme om Shake Shack

Shake Shack
Rankad som nr 915 av 15 760 Restauranger i New York
Område: Midtown
Område: Midtown
Omdömet skrevs 1 oktober 2016 från mobil enhet

Mycket mycket goda burgare och milkshake. Kan förstå varför det är kö långt ut på gatan. Men lätt värt väntan. Annars kan man ta sig hit och äta tidig lunch vid öppning. Så är det inte fullt så mycket folk!

Tack P_Richard82

Omdömet skrevs 9 september 2016

Vi smet in och stod i kö mer än 25 minuter. Jag trodde att detta skulle vara en riktig restaurang , men det är ett snabbhak. Med otroligt lång kö. Hamburgarna var supergoda och värda att vänta på. Så denna rekommenderar jag helt skrot. Väntan är det värt

Tack Tarja S
Omdömet skrevs 10 juli 2016

Lätt den bästa godaste burgaren ätit, värt ett besök gå hit ät allt på menyn. alltid långa köer med värt väntan.

Tack Timo R
Omdömet skrevs 25 april 2016 från mobil enhet

Har ätit en hel del burgare i mina dagar. Men på detta stället är dom en klass för sig! Brödet, köttet, osten allt var lika gott. Och härligt "räfflade" pommes med ost på, rekommenderas varmt! Bra priser var det med.

Tack Peter S
Omdömet skrevs 17 september 2015

Köerna växer sig långa utanför detta ställe kväll efter kväll. Inredningen är enkel och kanske inte så mysig men burgarna var fantastiska och verkligen värda att testa. Råvarorna är ekologiska och kontrollerade och det känns verkligen på smaken.

Tack Karen S

Resenärer som tittade på Shake Shack tittade också på

Besökt Shake Shack? Berätta vad du tyckte!