“Coolt men maten är bara ok”
Omdöme om Hard Rock Cafe

Hard Rock Cafe
Rankad som nr 494 av 14 199 Restauranger i New York
Bra för: Större grupper, Barhäng, Familjer med barn, Affärsmöten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Midtown
Omdömet skrevs juni 22 2013

Det är värt ett besök på Hard Rock Cafe på Broadway. För stämningen. Det går ganska fort att få ett bord trots att vi inte reserverat i förväg. Vi väntar 20 minuter och hittar ett litet avskilt rum där man kan titta på coola gitarrer eller bara sitta ner och spela lite kort (kortlek får man ta med sig själv). Själva restaurangen är schysst med cool miljö. Bra service. Maten är däremot sisådär - inget fel på smaken men heller inget speciellt. Fast jag rekommenderar ändå ett besök här bara för stämningen skull :)

Tack Infoufot
daniel s, General Manager på Hard Rock Cafe, svarade på det här omdömetSvarade juni 26 2013

Dear Infoufot,
Tack för att rekommendera andra att komma besök!

Omdömet skrevs juni 22 2013

Hög ljudnivå, helt ok mat, mycket att välja mellan, rejäla portioner, snabb service, kan vara väntetid för att få bord, mängder merchadise.

Tack ChristerOchMarie

Dear Christer,
Tack för att du kom in för ett besök! Hoppas att se er snart igen.

Omdömet skrevs juni 22 2013

Gick förbi vid lunchtid och bestämde oss för att gå in. Fick ett bord direkt och barnstol till minstingen. Supertrevlig personal och härlig atmosfär med rockmusik och kläder och instrument från stora stjärnor som tex Madonna som prydnader. Även maten var toppen! Fräsch, god och till rimliga priser (tex 16 dollar för en kycklingsallad, pasta till dottern för 10).
Ett besök rekommenderad absolut!

Tack J S

Dear JS,
Kul att höra att du hade kul, besök oss igen på din nästa resa.

Omdömet skrevs maj 25 2013

Inte möjlighet att boka bord, men det var inte så lång väntan. Bättre ljudnivå än vid förra besöket. Härlig mat och stora portioner. Bra service. Bra musik.

Tack Travelwoman65
Omdömet skrevs maj 4 2013

Ett måste när man är New York! supergoda dubbel Legendary burger och famous fajitas med grillad kyckling.

Tack Ekwall10

Resenärer som tittade på Hard Rock Cafe tittade också på

Besökt Hard Rock Cafe? Berätta vad du tyckte!