“Fantastiskt!”
Omdöme om K Rico

K Rico
Boka med OpenTable
K Rico har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 29 av 14 825 Restauranger i New York
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen
Område: Midtown
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

En otroligt mysig restaurang med service och god mat. Vi tog alla 4 olika rätter; kyckling, torsk, lax och entrecote. Alla var supernöjda. Tog även 3 efterrätter: cheesecake, choclate dome och fruktsallad. Vi fick rulla därifrån! Rekommenderas varmt.

1  Tack Eva L

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Kan varmt rekommenderas!
Direkt när man kom in i lokalen slogs man av en hög och varm stämning. Personalen var fantastiskt välkomnande och uppvaktade oss på bästa möjliga sätt hela kvällen.
Vi var alla grymt nöjda med våra rätter och hela kvällen, och jag hoppas få besöka restaurangen igen!
Mina bästa rekommendationer!!

Stefan

2  Tack Stefan P
Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Vi fick rekommenderat att prova den kött resturang vilket vi gjorde. Bra och trevligt bemötande vid ankomst, blev placerade precis vid deras vin lager (vilket gjorde att det blev en del spring av personalen för att komma åt och kunna servera övriga gäster) en bra kött presentation följde varefter vi beställde. Maten var vällagad och alla var nöjda, dock var min fil’e välstekt som jag ville ha den men tyvärr inte så mör. Bra vin sortiment, trevlig personal och prisvärt

Tack lundholmhakan
Omdömet skrevs 24 september 2017 från mobil enhet

Fantastiskt bra mat där man inte snålar på portionerna. Dela gärna! Supertrevlig service. Casual och varm stämning.

1  Tack SofieStille
Christian T, Owner på K Rico, svarade på det här omdömetSvarade 25 september 2017

Hallå Sofie!
Tack för dina mycket vänliga ord. Vi är så glada att du åtnjuter maten, service och atmosfär här. Vi uppskattar också din komplimang på våra generösa delstorlekar.

Vi är väldigt glada att du hade en underbar upplevelse hos K. Rico från början till slu t!

Kom och se oss igen nästa gång du besöker NYC, och berätta för alla dina vänner hemma i Sverige om oss!

Vänliga hälsningar,
K. Rico Owners

Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Skulle äta middag utan sällskap denna kväll och besökte denna restaurang efter att ha sett det fina betyget på TripAdvisor. Fick sitta vid bardisken, vilket är trevligt när man är ute ensam, och jag blev väl omhändertagen av en fantastiskt trevlig bartender. Beställde till förrätt en K Rico Chopped Salad som var fräsch och välsmakande. Därefter en New York Strip Sirloin till huvudrätt och valde att avstå från acompanantes till denna och det var ett bra val, eftersom det var en rejäl köttbit som serverades rare enligt beställning och smakade ljuvligt gott. Fick som avslutning en lektion om bourbons av bartendern och avslutade middagen med ett glas efter rekommendation. Tack för underbar kväll. Christer från Stockholm

Tack Christer N
Christian T, Owner på K Rico, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2017

Hej Chris!
Tack för att du valde K. Rico, och för att ta dig tid att dela dessa kommentarer med TripAdvisor-gruppen.

Vi är mycket glada att läsa att du kände dig välkommen här, och att vår bartender gav dig så stor uppmärksamhet. Tack för alla komplimanger på färsk sallad, "perfekt kokad sällsynt biff" och bourbon-lektionen i baren.

Vänligen kom tillbaka och besök oss igen, nästa gång du befinner dig i området och glöm inte att berätta för alla alla hemma i Stockholm om oss !!

Vänliga hälsningar,
K. Rico Owners

Besökt K Rico? Berätta vad du tyckte!