“Bra köttrestaurang”

Lincoln Square Steak
Boka med OpenTable
Lincoln Square Steak har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 67 av 15 864 Restauranger i New York
Område: Upper West Side
Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

Populär restaurang du helst ska boka bord på i förväg. Snabb service. Mycket bra kött. Tänk på att många köttbitar på menyn är mycket stora! Vi åt de minsta som var på dryga 200 gram. Stor och bra vinlista. Även udda öl-sorter. Fräscha toaletter. Trevlig personal.

1  Tack Leif K

Omdömet skrevs 7 oktober 2016 från mobil enhet

Väldigt gott kött. Åt house steak som var otroligt fin. Servicen var utmärkt och ägaren var väldigt trevlig. Vi älskade detta och rekommenderar varmt denna restaurang.

Tack Johan A
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Service medioker till dålig, men framförallt så var min Ribey bone in helt värdelös. Den smakade fläskkotlett och jag är en riktig köttätare. Åt på club A steakhouse dagen innan som hade 100ggr godare Ribey. Beställde medium rare och fick den nästan well done. När jag påpekade det så sa dom jag borde sagt till tidigare och inte när hälften var uppätet. Jag trodde den skulle bli mer bloody längre in då den var lite tunnare längre ut...............men icke den var nästan well done och smakade kornig fläskkotlett.

3  Tack roen05
Omdömet skrevs 23 juni 2016 från mobil enhet

Vi tog menyerbjudande för 39 dollar och maten var bra. Hangar steak var segt men filer mignon bra kött. Fräsch sallad. Fin restaurang och riktigt bra service.

Tack Yolo4Life
Omdömet skrevs 29 maj 2016

En fantastisk krog. På ALLA sätt och vis. Mycket god mat i rejäla portioner. Bra service. Härlig dämpad musik. Du kan välja att sitta i baren eller inne i själva restaurangen där det är vita dukar mm. Första krogen jag varit på som har munvatten vid handfaten på toaletterna.

Tack katarina60

Resenärer som tittade på Lincoln Square Steak tittade också på

Besökt Lincoln Square Steak? Berätta vad du tyckte!