Park Central Hotel New York(New York)(Mycket prisvärt!)
  • Bar/lounge
  • Träningsanläggning
Rabattmeddelande! 42 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 42 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 265 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 183 US$/natt.

New York Marriott Marquis(New York)
  • Rumservice
Dream Midtown(New York)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 37 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 37 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 261 US$/natt.

Stewart Hotel(New York)(Mycket prisvärt!)
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 44 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 44 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 246 US$/natt.

HIExpress.com
  • Frukost ingår
The Roxy Hotel Tribeca(New York)
Rabattmeddelande! 39 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 39 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 303 US$/natt.

Pod 51 Hotel(New York)(Mycket prisvärt!)
  • Bar/lounge
Rabattmeddelande! 34 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 34 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 218 US$/natt.

Blue Moon Hotel(New York)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 36 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 36 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 198 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 18 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 18 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 466 US$/natt.

1 2091 214 av 1 573 omdömen
Omdömet skrevs 22 augusti 2012

Tips för att välja rum: Ask to see the room first before taking up your suitcases.
Bodde här: augusti 2012, reste med familjen
Gayle D, Manager på Hilton Garden Inn New York/Tribeca, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2012

Omdömet skrevs 3 augusti 2012

• Bodde här: november 2011, reste som ett par
Gayle D, Manager på Hilton Garden Inn New York/Tribeca, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2012

Omdömet skrevs 1 augusti 2012

Tips för att välja rum: Ask if your room is overlooking any construction or any delivery areas. Workers start early, and deliveries and trash pick-up starts before dawn.
  • Bodde här: juli 2012, reste med familjen

Omdömet skrevs 28 juli 2012

Tips för att välja rum: Ask for a room overlooking Tribeca and on a high floor.
  • Bodde här: maj 2012, reste ensam
Gayle D, Manager på Hilton Garden Inn New York/Tribeca, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2012

Omdömet skrevs 21 juli 2012

• Bodde här: juli 2012
Gayle D, Manager på Hilton Garden Inn New York/Tribeca, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2012