“Middag”
Omdöme om Nobu 57

Nobu 57
Boka med OpenTable
Nobu 57 har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 359 av 15 928 Restauranger i New York
Kök: Sushi, Japanskt, Modernt
Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Romantiska möten, Barhäng
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Midtown
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Tyvärr en stor besvikelse denna gång. Det har länge varit ett favorit ställe för oss men denna gången föll det på flera områden, oengagerad service, stökig restaurang ( gästerna), finessen och upplevelsen när det gäller maten. Vi beställde in deras meny för 120 USD/pp men den höll inte normal nivå för den här typen av restaurang. Blir inte ett återbesök.

Datum för besöket: maj 2017
Tack John N

Omdömet skrevs 12 april 2017 från mobil enhet

Fantastisk gott
Vi åt mest av det kalla, allt smakade otroligt gott
Servicen perfekt
Allt en väldigt kul upplevelse

Datum för besöket: april 2017
Tack robertbodin
Omdömet skrevs 3 november 2016

En oförglömlig kväll med sonen som praktiskt fyllt 21 år med en avsmakningsmeny som krävde lite frisk luft mellan den 4&5 rätten. Härlig och bestämd service.
Ett restaurangminne i bästa klass Jimmy & Marcus Emretzon Stockholm

Datum för besöket: oktober 2016
Tack JimmyE215
Omdömet skrevs 2 oktober 2014

Detta är den godaste japanska måltid vi ätit utanför Japan. Vi bad vår servitör att rekommendera och komponera middagen. Han plockade samman rätter med fantastiska smaker och råvaror. Vi fick ett mycket gott kallt sake-vin till. Servisen var extremt snabb och vänlig. Vi kommer definitivt att besöka Nobu-restauranger i fler städer.

Datum för besöket: september 2014
Tack Ylva T
Omdömet skrevs 3 augusti 2014

Här pratar vi möjligtvis om världens godaste sushi. Japanskt kök som innehåller mycket mer än rå fisk. Fantastisk mat i en underbar miljö. Ta en fördrink i deras välbesökta bar innan ni går uppför trappan till matsalen. Supergod mat, bra service till en rimlig peng.

Datum för besöket: januari 2014
Tack peterschold

Resenärer som tittade på Nobu 57 tittade också på

Besökt Nobu 57? Berätta vad du tyckte!