Avalon Hotel(New York)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 260 US$/natt.

Dream Downtown(New York)
  • Pool
Hotel Edison Times Square(New York)
Rabattmeddelande! 28 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 28 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 171 US$/natt.

Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 195 US$/natt.

Park Central Hotel New York(New York)(Mycket prisvärt!)
Boka nu, betala på plats
  • Pool
Pod 51 Hotel(New York)(Mycket prisvärt!)
Boka nu, betala på plats
Hotwire.com
Rabattmeddelande! 34 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 34 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 196 US$/natt.

Blue Moon Hotel(New York)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 44 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 44 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 197 US$/natt.

The Surrey(New York)
  • Restaurang
Omdömet skrevs 4 september 2017 från mobil enhet

Vi hade bokat fyra nätter, aviserat om sen ankomst då vi skulle anlända kl 23. När vi kom till hotellet fanns inga rum kvar. De ville skicka oss första natten till annat hotell för att sedan få rum från natt två. Vi vägrade detta och till slut fick vi ett mindre rum än vi bokat. Det visade sig att bäddsoffan inte var bäddad och handdukar endast fanns för två, något de inte brydde sig om att fixa till. Rummet och hotellet var slitet, snuskigt och luktade hemskt. Vi checkade ut så snart vi vaknade o bytte till annat hotell. Jag rekommenderar ingen att bo här.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Lena F
00gc, Guest Relations Manager på Residence Inn New York Manhattan/Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 5 september 2017

Dear Lena,

Thank you for sharing your feedback. Please accept our apologies for the issues you experienced at our front desk. A first impression often sets the tone for the entire visit, and this is definitely not the impression our guests should have of our hotel. We're sorry there was a problem with your reservation and that we were unable to resolve the issue to your satisfaction. We do hope you will give us another chance to serve you better in future.

Sincerely,

Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Ett perfekt hotell att bo på när man besöker New York på 6 ave och 39 st. Lagom stort rum, rent och fräscht med skön Qbed och Bedsoffa, kylskåp och microungn. Trevlig och hjälpsam personal. Bra frukost det fanns äggröra, bacon, yoggi, flingor, gröt, toast, ost , marmelad ,kaffe, te, olika juicer. Minus var att det inte fanns någon skinka eller korv till pålägg. Plus var att alla barn fick grädda sina egna våfflor med Nutella och grädde. Gång avstånd till tunnelbanan och till 42st och Times' Square och 34st där Empire State Building och Macys och Madison Square Garden ligger. Happy our i baren kl 17:00. Ett ställe vi kan rekommendera att bo på för ett bra pris. När vi besöker NY nästa gång kommer vi bo här.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack snyggemange
00gc, Guest Relations Manager på Residence Inn New York Manhattan/Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2017

Dear snyggemange,

Thank you for the online review regarding your visit to the Residence Inn New York Manhattan/Times Square. We are pleased to read that you liked our breakfast offerings, convenient location which was perfect for your needs and your well-appointed room as well. We appreciate you recommending us online and hope to have you back with us soon.

Omdömet skrevs 30 maj 2017

Hotellet är beläget ett stenkast ifrån Times Square och är attraktivt på så sätt. Rummet var fräscht och standarden är som förväntat. Relativt stora rum med luftkonditionering med ett stort badrum, och är bra ljudisolerat med tanke på lokaliseringen. Frukosten var ingen höjdare, då det inte fanns något större utbud och det var väldigt amerikanskt. Mer ett stort fikabord snarare än en frukostbuffé. Efter första frukosten sparande jag dessa frukostpengar till att äta frukost ute på stan, vilket jag rekommenderar alla som bor på detta hotell. Det gav mig den där härliga New York-upplevelsen jag strävade efter.

• Bodde här: oktober 2016, reste med familjen
Tack wickmeister
00gc, Guest Relations Manager på Residence Inn New York Manhattan/Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 31 maj 2017

Dear wickmeister,

We are so happy to read that you enjoyed your stay at the Residence Inn New York Manhattan/Times Square. It is so nice to read that you were very pleased with your accommodations and that our location was perfect for your needs. Thanks for recommending us to future guests, and we look forward to hosting you and your family again soon.

Omdömet skrevs 19 oktober 2016

Centralt läge och god frukost. rummet inget att klaga på. Tyst och lugnt. Städning ok. Heltäckningsmattan var väldigt fräsch. Om man ska anmärka på något är det att vi bodde 3 pers på rummet där en låg i en bäddsoffa som icke var bäddad när man kom. Detta fick man göra själv. Annars inget att klaga på.

Bodde här: oktober 2016
Tack AnneMarie H
ManagerX1, Manager på Residence Inn New York Manhattan/Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2016

Thanks for taking the time to post your online review. We were delighted to have you and your grandchildren stay with us at the Residence Inn New York Manhattan/Times Square. We are also happy to know how much you enjoyed your clean and quiet suite as well as our complimentary breakfast buffet. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back to our hotel the next time you're in New York City.

Thomas Gili

Omdömet skrevs 19 september 2016

Bor för 3:e gången på detta hotell och vi är lika nöjda varje gång. Lite omgjort sedan vi var här sist 2011, kanske skulle behöva en uppfräschning. Personalen väldigt trevlig och hjälpsam. Testade gymmet denna gång och det var ok. Det tog lång tid att få ordning på AC i rummet, det var väldigt varmt första dagarna men på slutet blev det nästan för kallt istället. Frukosten som ingick i vårt pris är ok,man blir mätt. Men utbudet är nästan detsamma som första gången vi bodde här 2009. Lite omväxling kan vara på sin plats. Vi kommer att välja detta hotell igen.

Tips för att välja rum: Be om rum högt upp med utsikt mot Empire State building. Vi fick ett bättre rum utan att fråga om det.
  • Bodde här: september 2016, reste med familjen
1  Tack 234lena58
ManagerX1, Manager på Residence Inn New York Manhattan/Times Square, svarade på det här omdömetSvarade 21 september 2016

Thank you for selecting the Residence Inn New York Manhattan/Times Square once again for your stay. We are pleased to read you liked our welcoming associates and that you were satisfied with all the facilities that we have to offer. We also appreciate your observations. It was a pleasure to have you as our guest, and we look forward to your next stay with us soon.

Thomas Gili