“Centralt hotel med bra frukost och sängar”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Residence Inn New York Manhattan/Times Square
Rankad som nummer 217 av 471 hotell i New York
Omdömet skrevs september 25 2017 från mobil enhet

Vi bodde 5 nätter på detta hotell. Frukosten var bra för att vara i USA. Något sämre under helgen då det saknades både ost och yougurt. Sängarna var av högsta klass, mycket bra.
Vi fick ett rum på 32:a våningen så inget oljud från trafiken.
Läget är perfekt!
Anledningen till att jag inte ger bästa betyg är för att hotellet är slitet. Duschen fungerade inte vilket fixades ganska fort och dörren till garderoben lossnade vilket jag inte brydde mig om.
Trots att det är slitet så rekommenderar jag detta hotell.

Bodde här: September 2017, reste som ett par
Tack Leif H
00gc, Guest Relations Manager på Residence Inn New York Manhattan/Times Square, svarade på det här omdömetSvarade september 26 2017

Dear Leif H,

Thank you for sharing your experience at the Residence Inn New York Manhattan/Times Square. We are glad to know you loved our prime location and enjoyed our hot breakfast buffet. We also appreciate your observation and have taken a note of the same. We appreciate you recommending us and look forward to hosting you again soon.

Omdömet skrevs september 4 2017 från mobil enhet

Vi hade bokat fyra nätter, aviserat om sen ankomst då vi skulle anlända kl 23. När vi kom till hotellet fanns inga rum kvar. De ville skicka oss första natten till annat hotell för att sedan få rum från natt två. Vi vägrade detta och till slut fick vi ett mindre rum än vi bokat. Det visade sig att bäddsoffan inte var bäddad och handdukar endast fanns för två, något de inte brydde sig om att fixa till. Rummet och hotellet var slitet, snuskigt och luktade hemskt. Vi checkade ut så snart vi vaknade o bytte till annat hotell. Jag rekommenderar ingen att bo här.

Bodde här: Augusti 2017, reste med familjen
Tack Lena F
00gc, Guest Relations Manager på Residence Inn New York Manhattan/Times Square, svarade på det här omdömetSvarade september 5 2017

Dear Lena,

Thank you for sharing your feedback. Please accept our apologies for the issues you experienced at our front desk. A first impression often sets the tone for the entire visit, and this is definitely not the impression our guests should have of our hotel. We're sorry there was a problem with your reservation and that we were unable to resolve the issue to your satisfaction. We do hope you will give us another chance to serve you better in future.

Sincerely,

Omdömet skrevs augusti 9 2017 från mobil enhet

Ett perfekt hotell att bo på när man besöker New York på 6 ave och 39 st. Lagom stort rum, rent och fräscht med skön Qbed och Bedsoffa, kylskåp och microungn. Trevlig och hjälpsam personal. Bra frukost det fanns äggröra, bacon, yoggi, flingor, gröt, toast, ost , marmelad ,kaffe, te, olika juicer. Minus var att det inte fanns någon skinka eller korv till pålägg. Plus var att alla barn fick grädda sina egna våfflor med Nutella och grädde. Gång avstånd till tunnelbanan och till 42st och Times' Square och 34st där Empire State Building och Macys och Madison Square Garden ligger. Happy our i baren kl 17:00. Ett ställe vi kan rekommendera att bo på för ett bra pris. När vi besöker NY nästa gång kommer vi bo här.

Bodde här: Juli 2017, reste med familjen
Tack snyggemange
00gc, Guest Relations Manager på Residence Inn New York Manhattan/Times Square, svarade på det här omdömetSvarade augusti 10 2017

Dear snyggemange,

Thank you for the online review regarding your visit to the Residence Inn New York Manhattan/Times Square. We are pleased to read that you liked our breakfast offerings, convenient location which was perfect for your needs and your well-appointed room as well. We appreciate you recommending us online and hope to have you back with us soon.

Omdömet skrevs maj 30 2017

Hotellet är beläget ett stenkast ifrån Times Square och är attraktivt på så sätt. Rummet var fräscht och standarden är som förväntat. Relativt stora rum med luftkonditionering med ett stort badrum, och är bra ljudisolerat med tanke på lokaliseringen. Frukosten var ingen höjdare, då det inte fanns något större utbud och det var väldigt amerikanskt. Mer ett stort fikabord snarare än en frukostbuffé. Efter första frukosten sparande jag dessa frukostpengar till att äta frukost ute på stan, vilket jag rekommenderar alla som bor på detta hotell. Det gav mig den där härliga New York-upplevelsen jag strävade efter.

• Bodde här: Oktober 2016, reste med familjen
Tack wickmeister
00gc, Guest Relations Manager på Residence Inn New York Manhattan/Times Square, svarade på det här omdömetSvarade maj 31 2017

Dear wickmeister,

We are so happy to read that you enjoyed your stay at the Residence Inn New York Manhattan/Times Square. It is so nice to read that you were very pleased with your accommodations and that our location was perfect for your needs. Thanks for recommending us to future guests, and we look forward to hosting you and your family again soon.

Omdömet skrevs oktober 19 2016

Centralt läge och god frukost. rummet inget att klaga på. Tyst och lugnt. Städning ok. Heltäckningsmattan var väldigt fräsch. Om man ska anmärka på något är det att vi bodde 3 pers på rummet där en låg i en bäddsoffa som icke var bäddad när man kom. Detta fick man göra själv. Annars inget att klaga på.

Bodde här: Oktober 2016
Tack AnneMarie H
ManagerX1, Manager på Residence Inn New York Manhattan/Times Square, svarade på det här omdömetSvarade oktober 21 2016

Thanks for taking the time to post your online review. We were delighted to have you and your grandchildren stay with us at the Residence Inn New York Manhattan/Times Square. We are also happy to know how much you enjoyed your clean and quiet suite as well as our complimentary breakfast buffet. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back to our hotel the next time you're in New York City.

Thomas Gili
Guest Relations Manager

Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa New Yorkhotell
Warwick New York
Nr 111 av 471 i New York
4 517 omdömen
Visa priser

Besökt Residence Inn New York Manhattan/Times Square? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Residence Inn New York Manhattan/Times Square

Adress: 1033 Avenue of the Americas, New York, NY 10018-5408
Region: USA > New York > New York > Midtown , Garment District , Manhattan
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Pentry Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Busstransfertjänst Sviter Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 67 av Familjehotell i New York
Nr 86 av Romantiska hotell i New York
Nr 140 av Affärshotell i New York
Prisklass: 1 572 kr - 4 620 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3,5-stjärnigt — Residence Inn New York Manhattan/Times Square 3.5*
Antal rum: 350
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Residence Inn New York Manhattan/Times Square. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Residence Inn By Marriott Times Square New York Hotel New York City
Residence Inn New York City
Marriott New York City
New York City Residence Inn
New York City Marriott

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?