“Alltid lika gott”

Rankad som nr 540 av 15 868 Restauranger i New York
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen
Område: Midtown
Omdömet skrevs 12 september 2018 från mobil enhet

Vid lunchtid är det hyfsat med kö så en stund väntan får man räkna med.
Men vilka burgare.. Försöker alltid hinna med en Hamburgare på Shake Shack när jag är på östkusten.

Tack IdleSwede

Omdömet skrevs 12 juli 2017 från mobil enhet

Jag gillar äta här, det är livat, mycket folk i rörelse, men det blir aldrig jobbigt. Maten är av bra kvalité, känns färskt. En dubbel bacon chees, med utsökta pommes. Upplevelsen och maten rekommenderas starkt!

Tack Martin D
Omdömet skrevs 8 juni 2017

Smaken påminner lite om den billiga cheeseburgaren på McDonalds (fast lite rejälare) och då undertecknad är väldigt förtjust i den så föll även denna i smaken. Saftig och ostig, helt klart värt att prova.

Tack Lufsludde
Omdömet skrevs 15 april 2017 från mobil enhet

Har varit på tre olika Shake Shack tre gånger under de fem dagar vi nu vistats i New York. När man kommer in får man direkt en känsla av de klassiska kedjorna(donken, bk, max). Mycket folk, stökigt och ocharmigt. Inte mycket på plus sidan, men när vi får hamburgarna! Wow! Bland de absolut godaste jag ätit! Och då är jag ett riktigt stort fan av burgare.

Tack 816markusa
Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

Vi var 4 i sällskapet som besökte detta ställe vid lunchtid. Alla beställde deras smokte burger med cheese pommes och vanilj milkshake. Har inte testat så många andra burgarställen i NY, men kan lova ni inte blir besvikna.
Saftig burgare som är rätt kryddad. Brödet var perfekt mjukt och segt.
Kommer absolut besöka detta igen.

Tack freddenilssonpite

Resenärer som tittade på Shake Shack tittade också på

Besökt Shake Shack? Berätta vad du tyckte!