“Gott!”

Rankad som nr 1 583 av 15 914 Restauranger i New York
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Område: Chelsea
Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Vi visste inget om restaurangen innan vi gick dit, vi blev inte besvikna. Bra och trevlig service. Två i sällskapet beställde hamburgare med pommes, två beställde kött och lax. Alla maträtterna fick bra betyg men det var alldeles för mycket mat!

Datum för besöket: februari 2018
Tack Kia70

Omdömet skrevs 20 november 2017

alla som är i NY MÅSTE äta hä det är underbart. Jag var där när jag fyllde år och dom kom bakom mig och började sjunga en underbar happy b-day låt. maten är underbar och dom som jobbar där är så snälla och trevliga. åt där nästan varge dag när jag va i ny. kärlek te dallas bbq

Datum för besöket: juni 2017
Tack Linnea E
Omdömet skrevs 22 februari 2017 från mobil enhet

En autentisk amerikansk restaurang trodde vi när vi följde TAs alla reviewers! Så rätt vi fick! Eller fick vi det? En gigantisk restaurang packad med gäster och en mycket trevlig personal, på det där mysiga amerikanska sättet. Drickat kom fram blixt snabbt och vi fick beställa maten lika snabbt. Sen hände inget....... på en lång tid...... därefter kom kyparen och ursäktade förseningen. När maten sedan kom, ja då tappade vi hakan, så mycket mat. Baby ribs, grilled ribs, checken wings, cheese burger, och en massa pommes! Vi åt och åt, och det smakade bra, jättebra! Efter en timme gav vi upp, vi pallar inte att äta allt. Då fick vi en doggybag och iväg!

Datum för besöket: februari 2017
Tack Göran K
Omdömet skrevs 30 augusti 2016

Trevlig och snabb personal. Portionerna var det inget fel på, enorma m a o.
Gott och mycket.
Fick ett bord nära desken vid dörren och blev lite utstirrade av väntande servis kändes det som.
Hög musik.
Väldigt Amerikansk, vilket var nice :)

Datum för besöket: augusti 2016
Tack MariaB5791
Omdömet skrevs 29 juni 2016

Vi hade läst en positiv recension om Dallas BBQ och planerat ett besök. På väg till the High Line så låg plötsligt en av kedjans restauranger där och inbjöd till ett besök. Dagen innan hade vi besökt en annan rekommenderad restaurang av samma recensent så vi var förväntansfulla. Men vi blev besvikna. Lite slö personal. Hustruns ribs var sega och inte närheten av de möra ribs vi kalasat på dagen innan. Min stek var iofs rätt mör men tunn och överstekt. Den frusna margeritan var...frusen och rätt smaklös. Tog också ovanligt lång tid att få maten.

Kanske att andra restauranger i kedjan har bättre kockar men denna var en klar besvikelse.

Datum för besöket: juni 2016
Tack 978LarsP

Resenärer som tittade på Dallas BBQ tittade också på

Besökt Dallas BBQ? Berätta vad du tyckte!