“Prova Jambalayan”

Bra för: Familjer med barn, Större grupper
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Område: Midtown
Omdömet skrevs november 6 2017 från mobil enhet

Supertrevligt ställe, god mat och bra personal. Aningen dyrt. Kul med en butik där man kan köpa souvenirer från filmen Forrest Gump

Tack Pia0027

Omdömet skrevs september 26 2017

Vi besökte Bubba Gump på Time Square både i feb.2016 och i maj 2017. Jättegod mat och trevliga ungdomar som serverade. Kommer besöka matkedjan igen så snart jag kan.

Tack Karin V
Omdömet skrevs september 17 2017 från mobil enhet

Vill man ha räkor och se allt om Forrest Gump, ska man gå hit. Mycket folk, stället ligger ju på Times Square..... så det luktar turistfälla. Maten ok , drickan ok. Alltsom allt lite dyrt , ölglaset ingick dock... Inget att skriva hem om.

Tack Anders B
Omdömet skrevs juni 13 2017 från mobil enhet

För gump fantaster så måste man göra ett besök här..Maten var hur god som helst.många rätter att välja mellan. Hyvens personal. Missa ej !

Tack Kenneth w
Omdömet skrevs april 20 2017

Många olika rätter att välja på i Bubba-stil. Räkor, strips, kul drinkar, givetvis serverades coke. Populär restaurang på Times Square.

Tack Eva-Lillkalmar

Resenärer som tittade på Bubba Gump Shrimp Co. tittade också på

Besökt Bubba Gump Shrimp Co.? Berätta vad du tyckte!