21 personer tittar på det här hotellet
FindHotel
Homewood Suites277 US$
travelup.com304 US$
Omdömet skrevs 22 oktober 2018

Bra hotell på bra läge vid lugn gata. Nära Time Square, Madison Square garden m.m. Frukosten kunde vara mer varierad, vissa tider väldigt trångt vid frukosten. Rum med två Queen side sängar helt ok för två vuxna och två tonåringar.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Homewood Suites by Hilton
Tack mariahU9097OE
Mark T, Manager på Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, svarade på det här omdömetSvarade 23 oktober 2018

Thank you for taking the time to review your stay with us here at the Homewood Suites in Midtown. We are happy to see you enjoyed your stay with us. We hope you will continue to make the Homewood your home away from home again soon.
Nicolas Rambajue
Operations Supervisor

Omdömet skrevs 30 juni 2018

Bra och fräscht hotell med bra läge nära Penn station och Times square. Klassisk amerikansk frukost med bagels och philadelphia ost.
Ganska stora rum för att vara New York.
Vi var en familj på fem personer i ett rum, två vuxna och tre tonåringar.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack HME37
Mark T, Manager på Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2018

I just wanted to say thank you for choosing the Homewood Suites in Midtown Manhattan! We hope you enjoyed your stay with us! We also look forward to welcoming you home again soon!

Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Perfekt läge med nära till allt. Det som var negativt var att kylen höll väsen på nätterna så det störde. Annars lugnt hotell o tyst..vi bodde på 18 e våningen.
Frukosten var ok, men inte så mycket att välja på.

Datum för vistelsen: december 2017
1  Tack Annette H
Mark T, Manager på Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2018

Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.

Omdömet skrevs 15 september 2017

Superbra hotell mitt i centrala NY. Nära till transportmedel, både tunnelbanestationer och busstation. Otroligt bra frukost för att vara ett hotell i USA. Fräscha rum eget kök. Ett plus är att man kan välja att ha rum med balkong.

Datum för vistelsen: september 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Homewood Suites by Hilton
Tack 748annalena_
Omdömet skrevs 1 juli 2017 från mobil enhet

Vi bodde här en vecka i slutet av juni och var väldigt nöjda sett de vi betalade. Vi betalade totalt 13500 kr för ett dubbelrum i 7 nätter, går man upp en prisklass får man såklart ett boende därefter. Frukosten var bra i amerikanska mått mätt, dvs fanns alltid något med ägg, våfflor, bagels och yoghurt som man kunde äta. Rummet var stort, servicen var väldigt bra förutom att städningen hade något ojämn nivå. Vill man bo nära time square skulle jag verkligen rekommendera att bo här.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack gryborgstig
Mark T, Manager på Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2017

Tack för att du bodde hos oss här på Homewood Suites i Midtown Manhattan. Jag är väldigt glad att du fick njuta av vår frukost. Vi hoppas att du kände dig hemma och vi ser fram emot att välkomna dig hem igen snart.
- EnglishTranslation
Thank you for staying with us at Homewood Suites in Midtown Manhattan. I am very glad you enjoyed our breakfast. We hope you feel at home and we look forward to welcoming you home again soon.

Nicolas Rambajue
Operations Supervisor