15 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline305 US$
Expedia.com305 US$
travelup.com328 US$
Vio.com305 US$
Travelocity305 US$
Omdömet skrevs 30 juni 2018

Bra och fräscht hotell med bra läge nära Penn station och Times square. Klassisk amerikansk frukost med bagels och philadelphia ost.
Ganska stora rum för att vara New York.
Vi var en familj på fem personer i ett rum, två vuxna och tre tonåringar.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack HME37
Mark T, Manager på Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2018

I just wanted to say thank you for choosing the Homewood Suites in Midtown Manhattan! We hope you enjoyed your stay with us! We also look forward to welcoming you home again soon!

Omdömet skrevs 27 december 2017 från mobil enhet

Perfekt läge med nära till allt. Det som var negativt var att kylen höll väsen på nätterna så det störde. Annars lugnt hotell o tyst..vi bodde på 18 e våningen.
Frukosten var ok, men inte så mycket att välja på.

Datum för vistelsen: december 2017
1  Tack Annette H
Mark T, Manager på Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2018

Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.

Omdömet skrevs 15 september 2017

Superbra hotell mitt i centrala NY. Nära till transportmedel, både tunnelbanestationer och busstation. Otroligt bra frukost för att vara ett hotell i USA. Fräscha rum eget kök. Ett plus är att man kan välja att ha rum med balkong.

Datum för vistelsen: september 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Homewood Suites by Hilton
Tack 748annalena_
Omdömet skrevs 1 juli 2017 från mobil enhet

Vi bodde här en vecka i slutet av juni och var väldigt nöjda sett de vi betalade. Vi betalade totalt 13500 kr för ett dubbelrum i 7 nätter, går man upp en prisklass får man såklart ett boende därefter. Frukosten var bra i amerikanska mått mätt, dvs fanns alltid något med ägg, våfflor, bagels och yoghurt som man kunde äta. Rummet var stort, servicen var väldigt bra förutom att städningen hade något ojämn nivå. Vill man bo nära time square skulle jag verkligen rekommendera att bo här.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack gryborgstig
Mark T, Manager på Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2017

Tack för att du bodde hos oss här på Homewood Suites i Midtown Manhattan. Jag är väldigt glad att du fick njuta av vår frukost. Vi hoppas att du kände dig hemma och vi ser fram emot att välkomna dig hem igen snart.
- EnglishTranslation
Thank you for staying with us at Homewood Suites in Midtown Manhattan. I am very glad you enjoyed our breakfast. We hope you feel at home and we look forward to welcoming you home again soon.

Nicolas Rambajue
Operations Supervisor
Homewood Suites in Midtown Manhattan

Omdömet skrevs 19 april 2017 från mobil enhet

Bodde fem nätter på sportlovet 2017 med två nästan vuxna barn. Valde hotellet på grund av det höga betyget här på TA, dess centrala läge samt för att frukost ingick. Det var inget fel på läget, det var toppen som utgångspunkt mitt på Manhattan och hotellet är fräscht och fint. Servicen bra och personalen trevlig.

Rummet var litet men ok. Något svårt att sova när ventilation och kylskåp avlöste varann med högljutt brummande dock. Bäddsoffan var verkligen ingen höjdare men sängen väldigt skön. Vi bodde på tredje våningen vilket var perfekt eftersom man lätt kunde ta trappan när hissarna var sega.

Frukosten var det som drog ner betyget på det här hotellet tyvärr. Det var den i särklass sämsta frukostbuffé vi någonsin råkat ut för. Oätlig äggröra med råa lökbitar, plastiga pannbiffspinnar, pommes och knäckebrödshårda våfflor. Till det sylt, sirap, jordnötssmör och stenhårda bagles eller vitt toastbröd. Sockerkaka eller wienerbröd som efterrätt, frukt i sockerlag, mjölk med sockerflingor och små "fettfria" yoghurts med socker och andra tillsatser samt supersöt juice. Inga pålägg, inte ens en ostskiva och inte en grönsak i sikte! Allt serveras i engångsförpackningar, kaffet i pappmugg och inga sopor sorteras. Här finns således massor av miljömässiga, hälsomässiga och smakmässiga utvecklingsområden att jobba på.

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack MOochJH
Karl B, Manager på Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY, svarade på det här omdömetSvarade 20 april 2017

Dear Mooch JH,

Sincerely,