“En riktig klassiker”

Rankad som nr 1 178 av 14 901 Restauranger i New York
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Frukost, Bokningar
Område: Midtown
Omdömet skrevs 11 mars 2018

Detta är en riktig klassiker i New York. Bör testas. Vi åt bläckfisk och ostron och det smakade som förväntat. Trevlig personal men lång väntetid för att få maten. Atmosfären är äkta.

Tack 57Klas
James Y, Manager på Grand Central Oyster Bar & Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Cheers for the excellent review and rating! We can't wait to welcome you back in someday.

Jessie Velez, Manager

Omdömet skrevs 30 september 2017

Restaurangen som ligger i den vackra byggnaden Grand Central känns lite "out of date" men vad gör det när maten är delikat och servicen bra. Vi tog en sen lunch och just då kändes det som att sitta i ett "hav" då restaurangen är stor och det var inte många gäster denna tid. Så snabbt fick vi bord och uppassning. kan tillägga att man har två sidor, den ena där man "äter lunch" och menyn är enklare eller sätter sig till bords på andra sidan med en stor meny och uppassning som vi valde. Det var svårt att välja, färska läckerheter från havet fyllde den stora menyn. men givetvis ska man äta lite ostron och så vi gjorde. Alla var nöjda över sina rätter och vi kan varmt rekommendera Grand Central Oyster Bar & Restaurant för en bättre lunch.

Tack Roger I
James Y, Manager på Grand Central Oyster Bar & Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 5 oktober 2017

Thanks a lot for the awesome review, Roger. We hope you'll have a chance to make it in for some more delicious oysters soon.

Omdömet skrevs 2 september 2017 från mobil enhet

En resturang/institut som funnits på Grand central sedan urminnes tider känns det som....
Som skaldjursälskare är detta ställe ett måste att besöka, det är exakt så gott som man förställer sig. Personal som säkert jobbat där länge och kan sin sak.
Ostronen is to die for the

Tack faggehelen
James Y, Manager på Grand Central Oyster Bar & Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2017

We sincerely appreciate your great review and rating! Looking forward to next time.

Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

Riktigt bra skaldjur, men det är miljön och känslan man går hit för. Menyn är mycket omfattande, det finns mängder av olika ostron och fisk o skaldjur. Servicen är bra, men det är väldigt stimmigt och högljutt i lokalen.

Tack Henrik L
James Y, Manager på Grand Central Oyster Bar & Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2017

We really appreciate the great review and rating, Henrik! Looking forward to serving you again in the future.

Omdömet skrevs 23 mars 2017 från mobil enhet

Vi blev alla förvånade över att det kunde ligga en restaurang av denna dignitet i en stationsbyggnad. En fantastisk lokal med anor från 1900-talets mitt. Vi var alla väldigt nöjda med maten. Hummern var utan tvekan den bästa jag ätit - världsklass. Trevlig och kunnig personal. Väldigt mycket att välja på i menyn - keep it simpel. Ett måste när man är i NY!

Tack Vibeke R
James Y, Manager på Grand Central Oyster Bar & Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2017

Thanks for the awesome review and rating, Vibeke! It would be a dream to serve you again someday, so come back and see us whenever you're back in the city.

Resenärer som tittade på Grand Central Oyster Bar & Restaurant tittade också på

Besökt Grand Central Oyster Bar & Restaurant? Berätta vad du tyckte!