“God mat och fin restaurang! ”
Omdöme om TAO Downtown

TAO Downtown
Boka med OpenTable
TAO Downtown har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 578 av 14 913 Restauranger i New York
Område: Chelsea
Omdömet skrevs 17 maj 2018 från mobil enhet

Supergod mat! Jag och min sambo var på TAO med våra 2 vänner. Alla var jättenöjda med maten!
Vi fick ett bra bord i trappan, som låg mitt i restaurangen, men kändes ändå avskilt, vilket var ett plus!

Trevlig personal, vacker och häftig restaurang.

Varför TAO inte får 5 stjärnor av mig är på grund av väntetiden. Vi hade bokat bord 8:15, men fick vårat bord 1,5 timma senare, alltså klockan 9:45.
(Vi frågade då om personalen kunde göra något avdrag på våran nota som kompensation för väntetiden. Och dem drog av vår första runda på drinkar).
Vi blev nöjda med detta!

Dock hade jag uppskattat ännu mer om personalen föreslog en kompensation, än att vi hade behövt fråga.
Men detta är bara ett tips, för ännu nöjdare gäster!

Tack SophieEndr

Omdömet skrevs 16 april 2018 från mobil enhet

Coolt och oväntat när man kommer in i denna miljö direkt från gatan. Stället verkar vara förlaga till restaurang Torso i Göteborg då många saker är väldigt lika tex den liggande buddan som också finns i Gbg.
Maten superb, servicen likaså. Rekommenderas. Dessutom bra prisläge.

Tack Martin W
Omdömet skrevs 14 januari 2018 från mobil enhet

Wow, vilket ställe att vara på en lördagskväll i New York. Man kliver in från en lätt kylslagen New York miljö rätt in i en varm asiatiskt värld. Skön stämning lite soft och mörk, och högtryck på musiken direkt i bardelen där man kan ta en drink, gör det supergoda drinkar, när man står och ser ner på 100-tals ätande i väntan på att bordet skall vara klart. Man får besked via SMS att bordet är klart, och får sedan en bra guidning runt både med mat och dryck om man så önskar.
En massa spännande rätter att plocka ihop med lämpliga drycker som vin och drinkar, och gott var det.
Servicen flöt på bra hela kvällen med ett fint och avspänt bemötande, och det mesta är relativt dyrt i New York, men detta besök var det värt att betala för, och vi tittar gärna in igen nästa gång vi kommer till NYC.

1  Tack Per A
Omdömet skrevs 6 januari 2018 från mobil enhet

En helt otrolig restaurang!! När man kommer in i själva restaurang delen öppnar sig en helt ny värld. Fantastisk miljö, snabb och uppmärksam service och framförallt otroligt god mat. Dyrt, javisst, men absolut värt det!
Kommer absolut att komma tillbaka om tillfälle ges!

Tack Charlotte A
Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Helt galet ställe!! Stort, hög musik, fantastik asiatisk mat!
Som att äta middag på ett disco bortsett från ljuset.
En helt obeskrivlig upplevelse!
Helt utan övrig möjlighet till jämförelse!
Detta måste upplevas!

Tack Per Arne B

Resenärer som tittade på TAO Downtown tittade också på

Besökt TAO Downtown? Berätta vad du tyckte!