“Fantastisk”

TAO Downtown
Rankad som nr 215 av 14 032 Restauranger i New York
Område: Chelsea
Omdömet skrevs september 3 2017

Vi landade i NY på eftermiddagen och kände att vi orkade en middag på stan, jag hade bokat bord 19.30 en fantastisk restaurang tog emot oss, lokalen eller salen var magisk som att kliva in i en film, vi fick ett underbart bord som väl tog hand om oss sju personer, bra och hjälpsam personal, goda drinkar och jättegod mat.

Tack Anders S

Omdömet skrevs augusti 26 2017 från mobil enhet

Allt från entren till bemötandet höll högsta klass från början. Snabb och trevlig personal som verkligen gör allt så du ska trivas. Grym lokal med hög ljudvolym, precis som det ska vara i NYC en fredagkväll! Fantastisk mat och drinkar, hit kommer vi igen!

Tack Pontus B
Omdömet skrevs juli 22 2017 från mobil enhet

Älskar denna restaurang! Återkommer varje gång jag besöker NYC. Lokalen är helt gudomlig, drinkarna likaså och maten väldigt god. Rekommenderar starkt fördrinken Taotini samt att äta tonfisken.

Lokalen är sorlig och livlig och perfekt för stora kompisgänget. Du som vill äta i lugn och ro och prata ikapp med en vän ska söka dig någon annanstans.

Tack 523cecilia
Omdömet skrevs maj 3 2017 från mobil enhet

En av dom bättre restaurangupplevelser jag kan minnas.
Fantastisk miljö och meny.
Rekommenderas starkt.

Tack IdleSwede
Omdömet skrevs april 22 2017 från mobil enhet

Bra service, mycket god mat. Lite hög musik för att kunna prata i normal samtalston. Häftig inredning.

Tack Kristina H

Resenärer som tittade på TAO Downtown tittade också på

New York, NY

Besökt TAO Downtown? Berätta vad du tyckte!